"גזירות ומיתות משונות"

הרב מוצפי בבכי: "מי שעושה פילוג מביא את מלאך המוות"

במהלך שיעורו השבועי התייחס הגאון רבי בן ציון מוצפי לגזירות הקשות בחודשים האחרונים בפטירתם של ילדים רבים וקרא להפסיק את המחלוקות ולדאוג שילדים יקראו תהילים. צפו בזעקה (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים הספרדים, התייחס במהלך שיעורו השבועי בבית הכנסת 'מוסאיוף' לאסונות שהתרחשו בחודש האחרון, מהתאונה ליד ים המלח בה נספו שמונה בני משפחה ועד לפעוטה שנפטרה בשכונת מאה שערים, בשל הידבקות במחלת החצבת.

"האמת אומר לכם, צריך תפילה גדולה מאוד, אנחנו רואים כבר כמה חודשים גזירות על תינוקות של בית רבן. זה מזעזע. השבוע מתו שישה תינוקות, עלו בלהבות חיים, מיתה משונה מיותר. במאה שערים מתה ילדה בת שנה וחצי בחצבת. יום שישי שעבר נדרסה ילדה בת שבע בירושלים, לפני כן נהרגו זוג עם התינוקות שלהם בכביש הדמים, לפני כן נשרפו שתי תינוקות בביתר, זה קורה שבוע אחרי שבוע", פתח הרב את דבריו.

הרב מוצפי פרץ בבכי: "הקב"ה מבקש מאיתנו, אני לא יודע מה, מה אפשר להגיד? אבל אני מתחנן: קחו את הילדים בשבת, גם ביום שישי, שיקראו תהילים, שהילדים לא יסתובבו סתם, תגידו להם שיגנו עלינו, כך אומר הזהר: שעתיד לבוא תקופה קשה לעם ישראל ולא יהיה מי שיושיע, וכמעט ולא תהיה להם תקווה, אבל כשיש תינוקות של בית רבן ולומדים - בגללם הקב"ה יושיע אותנו".

כשהוא נשנק מבכי, התחנן הרב לתלמידיו: "קחו את הנכדים, הילדים, ביום שבת שיקראו תהילים, בליל שבת - ליל שבת ארוך. אפילו פרק, אפילו פסוק, אפילו 'א-ב', תגידו להם שיתפללו על עם ישראל".

הרב מוצפי פרץ שוב בבכי: "מיתות משונות, איפה שמענו דבר כזה? שישה ילדים עולים בלהבות! עומדים מולם ולא יכולים להושיע, יצאה אש מהשמיים".

הרב מוצפי המשיך בבכי, וכשהוא מתקשה לדבר, הוסיף: "כתוב במסכת כלה, שאם יש עוונות אז הקב"ה לוקח את גדולי הדור, אבל אם אם אין גדולי הדור - הוא לוקח תינוקות של בית רבן. מה קרה לנו? משפחה שלמה נמחקת".

"חייבים להפסיק את המחלוקות, לשון הרע והשנאה, זה הקים מפלגה וההוא... אוי להם מדינה של גיהנם, אוי להם מי שעושה פילוג בעם ישראל, עושה חורבן! מביא את מלאך המוות. לא יכול להיכנס המלאך הזה להרוג אם לא שיש קרע בין האנשים. זו התוצאה!".

"לא נשאר לנו אלא אלו הילדים הקטנים שאין להם חטא, שיתפללו ועל ידי זה הקב"ה ישמע את צעקתם", סיים הרב את דבריו הכואבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר