'הפלג' וליאון

חיים אפשטיין ל'כיכר': "כנראה לא נתערב בבחירות"

לאחר פגישתו עם משה ליאון, מבהיר חיים אפשטיין, יו"ר סיעת 'בני תורה' בעיריית ירושלים כי יש להם בעיה עם שני המועמדים ולפי המסתמן כרגע הם לא יתערבו בבחירות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חיים אפשטיין (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הקרב על ירושלים: נציג 'בני תורה' בעיריית ירושלים, חיים אפשטיין, נצפה אמש (שלישי) בסמוך לביתו של משה ליאון בשכונת רחביה, אך כרגע נראה כי אלפי קולות 'הפלג הירושלמי' לא ילכו לאף אחד מבין שני המועמדים לראשות העיר ירושלים.

בראיון ל"כיכר השבת", מספר אפשטיין כי המצב שלהם מול שני המתמודדים הוא אותו דבר ומפרט את הבעיות של שני המועמדים - מבחינתם, כאשר המטרה כעת היא - לא להתערב בבחירות.

חיים אפשטיין, מה היה אתמול בפגישה?

"למדתי מאלקין דבר אחד, לא מדווחים כלום משיחות פוליטיות לפני שחותמים. המצב מול שני הצדדים אותו דבר בדיוק".

יש חרם על כניסתם של בני תורה לקואליציה של ליאון?

"בבני ברק זה סעיף בהסכם הקואליציוני שאנחנו בחוץ. באשר למועמד דתי או לא דתי, הכל דיבורי סרק. למה בצפת מותר מועמד שאינו דתי? כל השאלות ששואלים אותי פה, תשאל אותם על צפת.

"מההצבעות שאני ראיתי במועצת העיר, לא ראיתי שצד אחד ישמור על קדושת ירושלים יותר מהשני. יש לי אמון מלא במשה ליאון, אבל מאחוריו עומדים אדון ליברמן ואדון דרעי שבגד ברב שך בדבר הכי עקרוני שהיה, וליברמן בא לבקר בבתי פיגולים באשדוד בשבת".

תתמכו בברקוביץ?

"אנחנו עדיין נשארים במגמה של יחזור לתלמודו ביום הבחירות. אנחנו נשב ונלמד, אלא אם כן תהיה הוראה אחרת של מועצת גדולי עולם התורה".

לסיום, מוסיף אפשטיין כי "אם יצטרכו אותנו בקואליציה, מאמין שיפנו אלינו. לפי איך שנראה כעת, אנחנו לא נתערב בבחירות".

בתוך כך, כפי שנחשף השבוע ב'כיכר השבת', ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שנפגש השבוע עם משה ליאון, צפוי להודיע על תמיכתו בו לראשות העיר במהלך היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר