סוער ב'דגל' בית שמש

"ניסיון לחתור נגד המפלגה"; הנציגים שיגרו מכתב לח"כים

יו"ר סיעת 'דגל התורה' בבית שמש פנה במכתב בהול אל ח"כי המפלגה בדרישה לפגישה דחופה • הסיבה: חשש לניסיון חתירה נגד המפלגה • בכיר ב'דגל' ל'כיכר': "ניסיון כזה יוביל להשלכות" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נציגי 'דגל' בבית שמש. ארכיון (צילום: דגל התורה - בית שמש)

פרסום ראשון: למעלה משבוע עבר מאז ניצחונה של עליזה בלוך בבית שמש, והנציגות החרדית מתקשה להתאחד לבלוק אחד וללכת למו"מ משותף מול ראש העיר הנכנסת. ל'כיכר השבת' נודע כי החשש מפני מו"מ נפרד, הוביל למכתב חריף של יו"ר סיעת 'דגל התורה' המקומית, בדרישה לפגישה דחופה עם חברי הכנסת של המפלגה, מתוך מטרה שההתנהלות מול הגורמים הפוליטיים (עליזה בלוך) תיעשה במשותף עם כל חברי הסיעה.

במכתב שכתב יו"ר הסיעה ישראל סילברסטין לחברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, נכתב כי "לאחר קיום ישיבת סיעה היום, אנו מבקשים פגישה דחופה עם חברי הכנסת של דגל התורה להתייעצות".

למכתב צורף פרוטוקול ישיבת הסיעה, בו נאמר כי "1. סיעת דגל התורה בהוראת רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א עושים כל מאמץ שכלל נציגי הציבור החרדי במועצת העיר יתנהלו מתוך אחדות ובכך יגבר כח הציבור החרדי במועצת העיר".

"2. נציגי דגל התורה יפגשו בהקדם עם חברי הכנסת של דגל התורה כדי לגבש עמדה לפני כל התנהלות מול הגורמים הפוליטיים הנוספים, דבר שיובא בסופו של דבר לאישור רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א.

"3. כל התנהלות מול הגורמים הפוליטיים תהיה במשותף עם כל חברי הסיעה בלבד!

"4. סיעת דגל התורה תעמוד בתוקף על שמירת העקרונות של הציבור החרדי והמשך התפתחות העיר ומוסדות התורה והחינוך.

"5. נציגי דגל התורה יעשו כל מאמץ לשרת את ציבור שולחיהם ולדאוג לאינטרסים של הנ"ל בכל דרך שיורו רבני העיר וגדולי ישראל שליט"א, בין מהקואליציה ובין מהאופוזיציה".

הפרוטוקול

בכיר ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת' כי "המכתב מבהיר בצורה חד משמעית כי כל ניסיון לחתור נגד עמדת המפלגה והליכה למו"מ עצמאי - תהיה בעוכרינו ותוביל להשלכות. אין לנו שום חשש מהליכה לאופוזיציה - אם כך יוחלט".

בתוך כך, ראש העיר היוצא משה אבוטבול נפגש בצהריים (חמישי) לפגישה ראשונה עם ראש העיר הנכנסת עליזה בלוך. השניים קיימו חפיפה ראשונה וסיכמו לעבוד בשיתוף פעולה מלא בתקופה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר