"מקווה להמשיך"

הראיון האחרון של אברהם רוזנטל ז"ל • צפו

הלילה הלך לעולמו ראש מועצת טלז סטון, אברהם רוזנטל ז"ל בעקבות דום לב. צפו בראיון האחרון בו הוא מספר על רצונו להמשיך בתפקיד לאחר עשרות שנות פעילות (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הלילה הלך לעולמו ראש מועצת טלז סטון, אברהם רוזנטל ז"ל לאחר דום לב. ראש המועצה התראיין במהלך מערכת הבחירות הסוערת ביישוב לאחר שעלתה הכוונה להחליפו ביצחק רביץ וטרם הושגה ההבנה שרוזנטל יפרוש לאחר שנה מהתפקיד לטובתו של רביץ.

בראיון בלעדי שנתן רוזנטל ל'כיכר השבת', הוא הצהיר: "ועשית ככל אשר יורוך! גדולי ישראל הורו לי להתמודד שוב למועצה".

בפתח הראיון הבהיר כאמור, ראש מועצת טלז סטון: "לפי 'ככל אשר יורוך'..., הייתי אצל מרן הרב קנייבסקי לפני פסח, וזה מה שהוא אמר לי לעשות (להתמודד). לא קיבלתי הוראה אחרת, ואני מקווה בעזרת ה' להמשיך".

על הרצון להצניח מבחוץ, כמועמד לראשות, את יצחק רביץ מביתר עילית, אמר רוזנטל: "זה מרגיז ומקומם. אני כמעט 40 שנה ביישוב, היינו פה אז כמה מאות משפחות, רצינו שיבואו מאות אברכים ולא באו. עכשיו באים, כשמחלקים כבוד ומחלקים עוגות? אבל לא נורא, תבואו לגור, תהיו פה כמה שנים, תלמדו את המקום ותבינו מה המקום צריך - ואז הדור הצעיר יוכל להמשיך את הנהגת היישוב".

"אי אפשר לקפוץ. אנחנו לא ערוכים לפתור בעיות של אנשים שמחפשים ג'וב", פסק אברהם רוזנטל בכעס היכר.

האם היה בכוונתך לפרוש?

"היו רגעים שאמרתי לעצמי בוא נפרוש. רציתי לחזור הביתה, להיות קצת עם המשפחה. מצד שני, המלאכה עדיין מרובה. אני מברך כל אחד שרוצה לבוא לפה לגור, אבל זה לא נכון שאורח לרגע מגיע לפה, וכבר רוצה להיות ראש המועצה".

"זה לא תופס את הזמן שלי לחשוב מי מפיץ את השמועות. כל השמועות וכל הידיעות - לא יודע כמה יש בזה רצינות. מי שלא הצליח במקום אחר, בא לפה? איפה היית כל הזמן? אם זה תלוי בי, כרגע הכיוון הוא להמשיך להתמודד לקדנציה הבאה. יש הרבה מה לעשות".

כאמור, הלילה, לקראת השעה 2 לפנות בוקר, כוחות ההצלה הוזעקו לביתו של רוזנטל ברחוב בלוך 4, לאחר שהתקבל דיווח על אדם מבוגר שהתמוטט. שישה כוננים של ארגוני ההצלה ביצעו בו כחמישים דקות פעולות החייאה, אך למרות המאמצים, נקבע מותו לאחר דום לב.

הלווייתו יצאה בשעה 10 בבוקר מבית הכנסת חסידים ברחוב הרב בלוך בכניסה לקרית יערים טלז סטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר