מחדל ביטחוני

מחבל חצה את גבול עזה ונתפס כקילומטר מנתיב העשרה

מחבל פלסטיני חצה בליל שבת את גדר המערכת והצליח לחדור לשטח ישראל, המחבל נתפס לאחר שהצית חממה כקילומטר מבתי היישוב: "על החשוד לא נתפס נשק, הוא הועבר לחקירה" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מחבלים מתגרים בצה"ל סמוך לגבול עזה, ארכיון מחבלים מתגרים בצה"ל סמוך לגבול עזה, ארכיון ( (צילום: וויסאם נאסר, פלאש 90)

מחבל פלסטיני הצליח לחדור בליל שבת לשטח מדינת ישראל, להצית חממה כקילומטר מבתי היישוב נתיב העשרה, אז הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל זיהו חשוד שחצה את גדר המערכת מצפון רצועת עזה לשטח ישראל. החשוד נעצר והועבר לתחקור כוהב"ט. על החשוד לא נתפס נשק.

"לאחר תחקיר ראשוני של החשוד בשטח עולה כי ככל הנראה הוא זה שביצע את ההצתה באזור החממות".

עוד עולה מתחקיר כוחות הביטחון: המחבל שהה דקות ארוכות בשטח מדינת ישראל, ובסך הכל חדר לעומק של כ-500 מטרים מקו גדר הגבול. בחלק מזמן זה הפלסטיני לא היה תחת תצפית צה"לית, מאחר שהסתתר בין החממות.

ח"כ חיים ילין הגיב לאירוע החריג: "האירוע החמור אמש בו פלסטיני חצה לשטח ישראל דרך רצועת עזה והצית חממה בישוב ישראלי, מוכיח את טענתי לפיה העברת הכסף הקטארי הוא חד משמעית פרוטקשן לארגון הטרור חמאס.

"ארגון טרור לא מפסיק את הטרור כשהוא מקבל את דרישתו, להפך, והערב אנו רואים ומרגישים זאת. הקבינט המדיני-ביטחוני צריך לפעול ולעצור את אירועי הטרור המתמשכים שמונה חודשים בגבול רצועת עזה. טרור לא עוצרים בכותרות ודיבורים וכנראה גם לא בכסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר