בליכוד תוקפים

אהוד ברק: "פרשת הצוללות על גבול הבגידה"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, למרות שאינו חשוד בתיק הצוללות: "הדבר הזה לגופו הוא על הגבול של בגידה" • בליכוד משיבים אש (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברק ונתניהו בימים טובים יותר (צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל המלצות המשטרה בתיק הצוללות, וזה למרות שרה"מ אינו חשוד בפרשה: "הפרשה הזאת היא חמורה מאוד, אולי הכי חמורה בתולדות המדינה".

לדברי ברק: "בסופו של דבר מעורבת בזה סביבתו הקרובה של רה"מ. הדבר הזה לגופו הוא על הגבול של בגידה".

בדברים שאמר ברק בנס ציונה הוסיף: "ייתה לנו לפני 25 שנה פרשה בחיל האוויר, על החזקת מנועים. רמי דותן הלך אז ל-12 שנה בכלא. וחשבנו שיותר גרוע מזה לא יכול להיות, וזה גרוע בהרבה. בעיקר בהיבט של הדרגים והאנשים שמתעסקים בזה.

"צריך להבין - כשמקבלים שוחד, זה לא רק הכסף שהולך לשוחד, ההסטה מהאיזון הנכון והשקעת משאבים היא לא במאות אלפי שקלים, אלא במיליארדים. התוצאה היא שאין הפניה נכונה של משאבים אלא יש מניפולציות לנסות לשנות לאן זה הולך".

ברק תקף את נתניהו: "זו פרשה חמורה ביותר. הודיעו לנו שרה"מ לא מעורב בזה. אני אומר לכם כעד - אני מכיר את נתניהו מאז שהיה נער צעיר, ואני עוקב אחריו הרבה שנים, יצא לי גם לנצח אותו בבחירות, גם לפקדו בצה"ל וגם להיות שר בממשלה שהוא נבחר לעמוד בראשה. אבל בכל מדינה נורמלית בעולם, נתניהו היה מניח את המפתחות ומתפטר מתפקידו. זו אחריות מיניסטיריאלית".

"אצלינו נוצרה אדישות, אני לא רוצה להפליג בביקורת על היועמ"ש - ומדוע לא חקרו מראש, ומדוע חקרו חלק. אני חושב שהגיע הזמן לחזור לנורמליות, מגיע למדינת ישראל רה"מ שאומר - אני לא רוצה מטוס, לא רוצה ארמון, לא רוצה חמגשיות, לא רוצה שפים, אם אלך למסעדה של שף אקח את הארנק ואשלם. לא רוצה רהיטי גן, לא רוצה חשמלאי ביום כיפור", הוסיף שר הביטחון לשעבר.

עם צאת השבת, הגיבו ב'ליכוד' לדבריו הקשים של ברק ואמרו: "אהוד ברק שמסרב לחשוף עבור איזה 'מחקר' קיבל 2.4 מיליון דולר מקרן וקסנר, מטיח ברה״מ האשמות סרק, לאחר שנקבע שלא נפל שום רבב בפעולתו. איפה זעקת השבר למשמע קריאות 'בוגד' כלפי ראש ממשלה?

"אנו משתתפים בצערם של אבי גבאי וחבריו במחנ״צ שהמייצג הוא תזכורת לכך שניסיונם להדביק את עניין הצוללות לראש הממשלה נתניהו, ירד למצולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר