בני ברק

שלושה צעירים נתפסו על חם בזמן פריצה לדירה

תושבים בבני ברק הבחינו בצעיר אשר מטפס לעבר דירה ברחוב ריינס, בשעה ששני חשודים נוספים מתצפתים על הרחוב. מתנדבי 'השומרים' הביאו למעצרם של השלושה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות השומרים)

בשעת לילה מאוחרת, הבחינו מספר תושבים בצעיר אשר מטפס לעבר דירה ברחוב ריינס בשכונת שיכון ה' בבני ברק, בשעה ששני חשודים נוספים מתצפתים על הרחוב במטרה לוודא שהפריצה תתבצע ללא הפרעות. הדבר עורר את חשדם של התושבים שחייגו למוקד 'השומרים'.

מתנדבי הארגון שהיו באותו הזמן במהלך סיור שגרתי בקרבת מקום, הוזעקו במהירות והבחינו בחשוד השוהה במרפסת הדירה בזמן ששני החשודים הנוספים מנסים להימלט מהמקום. לאחר מרדף קצר נעצרו גם השניים ובחפציהם נתפסו בין היתר כלי תקיפה כגון אגרופן וגז מדמיע, בנוסף לציוד פריצה מתקדם אתו תכננו ככל הנראה לבצע פריצות נוספות במהלך הלילה.

החשודים, אשר מוכרים למשטרה מאירועים פליליים קודמים, הועברו לידי צוותי הסיור של משטרת מרחב דן (יח"ס 2) שהובילו אותם לתחנת המשטרה להמשך חקירה. היום הם יובאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרם.

בהנהלת הארגון מציינים כי בתקופה האחרונה חלה עלייה בכמות האירועים הפליליים המתרחשים בעיר, בדגש על שעות הלילה המאוחרות. בעקבות כך, בארגון 'השומרים' עומדים בקשר רציף עם המשטרה בכדי להתחקות אחר החשודים ונחושים להמשיך לשמר את תחושת הביטחון של תושבי העיר - על כן הונחו המתנדבים להגביר את ערנותם ולתגבר את הסיורים בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר