מבוכה בצפת

בנו של המועמד ליקט מהחרדים תעמולה נגד אביו? צפו

בפנים גלויות, וככל הנראה במחשבה שלא ייתפס, שוטט מי שזוהה כבנו של המועמד לראשות עיריית צפת שוקי אוחנה, ואסף מתיבות דואר בשכונה חרדית חומרים פוליטיים • תיעוד (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

רגע לפני קו הסיום, הבחירות לראשות עיריית צפת מתחממות, ותיעוד שנחשף כעת ב"כיכר השבת" עשוי להביך את המועמד לראשות העיר מטעם הליכוד שוקי אוחנה, הנתמך בינתיים גם בידי דגל התורה.

בסרטון המדובר, נצפה בנו של אוחנה כשהוא יוצא עם שקית שחורה מחדר מדרגות של בניין מגורים, לאחר שלכאורה אסף מתיבות הדואר במקום את חומרי ההסברה ואת העיתון החרדי 'צפת בתנופה', בו פורסמו כתבות האוהדות את מתחרהו החרדי נחמן גלבך כמו גם תעמולה נגד אביו. יצוין, כי בדיקת פרופיל הפייסבוק אותו מפעיל בנו של אוחנה, תואמת את התמונה בסרטון.

ל"כיכר השבת" נודע עוד, כי גורמים במטה אוחנה שצפו בסרטון, פעלו בימים האחרונים בטענות שונות כדי למנוע את הפצת הסרטון, ואף פנו לגורמי תקשורת בעיר במטרה לעצור את הפרסום המביך לכאורה.

השקית שהושלכה בהמשך, עם חומרי התעמולה שנאספו

לדברי גורם במטהו של נחמן גלבך, יש במטה המועמד החילוני מי שמנסה לחמם את האווירה נגד הציבור החרדי ולהסית בין הציבורים, על מנת לגרום לבהלה של הציבור החילוני מבחירת ראש עיר חרדי.

כזכור, לפני סיבוב הבחירות הראשון פרסם אחד מחברי רשימתו של אוחנה פוסט בו כתב כי "הפושעים נוהרים לקלפיות"… ולא זכה לגינוי פומבי מצידו של ראש רשימתו, המבקש את קולות החרדים בעיר.

יצוין, כי המתח בצפת באשר לתוצאות הסיבוב השני שייערך מחרתיים (שלישי) בין גלבך לאוחנה, גבוה מאוד, משום שהוא עדיין נחשב פתוח, כשסיכויי שני המועמדים שווים.

"מצד אחד, מועמד חרדי ש'מפחיד' חלק מהחילונים, שלא מכירים אותו, וחוששים ממנו, ומנגד - מועמד חילוני שהפסיד כבר מספר פעמים בבחירות לראשות העיר ונתפס כמתמודד נוקשה וכזה שלא בוחל לנקוט ביד ברזל כלפי מתנגדיו", מסביר אחד מתושבי העיר.

חומרי ההסברה הושחתו

אמש (מוצ"ש) נערך כנס בחירות לטובת גלבך, בהשתתפות פעילי 'הגוש החרדי', הכולל את ש"ס, חב"ד ואגודת ישראל, כאשר גם המועמד הדתי-לאומי ישי מיימון, שלא עלה לסיבוב השני, הצטרף למחנה גלבך וקרא לתמוך במועמדותו.

ממטה המועמד שוקי אוחנה נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מדובר במסע הכפשה שיקרי ומסית של מטה המועמד נחמן גלבך שכנראה החליט, לאחר שראה שהוא עתיד להפסיד בבחירות להמציא דברים ולהיאחז בשבבי עובדות לא מדוייקות. שוקי אוחנה הוא המועמד היחיד שמאחד אחריו ציבור ממגוון גדול של מגזרים: דתיים, חילוניים וחרדים, איחוד מנצח שיש לו מטרה אחת - להחזיר לצפת את התקווה. אני מציע להפסיק להתעסק בהשמצות חסרות בסיס ומכאן אני קורא בצורה חד משמעית לגלבך - תפסיק ללכלך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר