פרסום ראשון

פגישות חשאיות בדרך לדיל המלא: צפת תמורת ירושלים

האם נמצא הפתרון לתמיכה החסידית במשה ליאון בירושלים? פגישות חשאיות בין חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה לבין חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לעסקה סיבובית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל ודוד כהן, פלאש 90)

הקרב בדרך לתמיכת אגודת ישראל במשה ליאון לראשות העיר ירושלים: בשעה הקרובה צפויה פגישה גורלית במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לאחריה יוחלט האם להעביר את תמיכת 'דגל התורה' בעיר צפת למועמד החרדי נחמן גלבך, תמורת תמיכת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל במשה ליאון בירושלים.

על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', בשעה זו במעונו של הגרי"ג אדלשטיין נערכת פגישה בהשתתפות חברי מועצת גדולי התורה הגאון רבי משה הלל הירש והגאון רבי דוד כהן. כאשר האחרון מוביל מהלך להעביר את תמיכת 'דגל התורה' מהמועמד החילוני שוקי אוחנה למועמד החרדי מאגודת ישראל נחמן גלבך בעיר צפת, בתמורה לתמיכה של אגודת ישראל במשה ליאון לראשות העיר ירושלים.

ביממה האחרונה נערכו מגעים אינטנסיביים בין הצדדים, לאחר שבכירי אגודת ישראל הבהירו, כי ללא תמיכת דגל התורה בנחמן גלבך בצפת, לא תינתן תמיכה חסידית במשה ליאון בירושלים.

אמש (מוצ"ש) נערכה פגישה ממושכת במעונו של מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל הרב יעקב ולצר בהשתתפות יענקי קנייבסקי ובנו של הגאון רבי משה הלל הירש.

הצדדים מעריכים בפני 'כיכר השבת', כי עוד הערב יושלמו המגעים לתמיכת דגל התורה בנחמן גלבך בצפת, מה שעשוי לגרום לניצחונו בסיבוב השני, ובמקביל יפורסם 'קול קורא' של מועצת גדולי התורה לתמוך במשה ליאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר