מאות נעדרים

האש בקליפורניה: 29 הרוגים בלהבות הענק

עד כה נמצאו 29 גופות שנספו בשריפות שמשתוללות בצפון קליפורניה זה כבר כמה ימים. עדיין אין השתלטות על הלהבות, ומאות בני אדם מוגדרים כעת כנעדרים ומחוסרי קשר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: המשטרה המקומית במונרוביה, קליפורניה)

זוועה בקליפורניה: לפחות 29 הרוגים בשריפות הענק שמשתוללות בצפון המדינה. רוב ההרוגים הם מהעיירה פרדייס ("גן עדן") שנשרפה כליל בלהבות. עשרות אלפי מבנים ניזוקו בלהבות.

המשטרה המקומית דיווחה, כי לצד ההרוגים הרבים, 228 בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים או מנותקי קשר. לדברי הכוחות בשטח 137 בני אדם שהוגדרו נעדרים יצרו כבר קשר עם בני משפחה וחברים.

מדובר באירוע קשה במיוחד, אנשים שמחפשים את קרוביהם או חבריהם מציפים את מרכזי הפינוי, בתי החולים, תחנות המשטרה ומשרדי הפתולוגים כשהם חוששים לחיי יקיריהם.

משרד השריף במחוז הצפוני בו רוב השריפות, הקים מוקד טלפוני שמסייע ליצור קשר בין התושבים לבני המשפחות הדואגים. רבים מהניצולים חסרי אמצעי תקשורת לאחר שאיבדו את כל רכושם במהלך השריפה, שלובתה ברוחות העזות שמשתוללות במדינה.

למרות המאבק שנמשך כבר כמה ימים עדיין אין סימן להשתלטות על להבות הענק. יותר מ-8000 כבאים נאבקים בשריפות הגדולות באמצעות אתים ודחפורים, מעכבי בעירה וזרנוקי מים. בקליפורניה מתפללים לגשם שיבוא ויסייע לכיבויה של אחת השריפות הגדולות ביותר שידעה המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר