פרסום ראשון

נציג גור בירושלים לחבריו: "אנא בואו ונתאחד"

יממה לפני הבחירות, בסיבוב השני, לראשות העיר ירושלים, נציג חסידות גור - יוחנן ויצמן, קורא לחבריו החרדים במועצת העיר להתאחד ולהשאיר בצד את המחלוקות (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יוחנן ויצמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יממה לפני הבחירות, בסיבוב השני, לראשות העיר ירושלים, נציג חסידות גור במועצת העיר - יוחנן ויצמן, קורא הבוקר (שני) לחבריו החרדים במועצת העיר להתאחד ולהשאיר בצד את המחלוקות.

יצוין כי גם הבוקר לא פורסמה תמיכה במשה ליאון בביטאוני 'אגודת ישראל' - 'המודיע' ו'המבשר'.

במכתב ששיגר לחברי המועצה החרדים כותב ויצמן: "לקראת הבחירות לראשות העירייה המתקיימות מחר אני פונה אליכם בקריאה של הרגע האחרון: אנא בואו ונתאחד למען קדושת ירושלים ורווחת תושביה. נשים מאחורינו את כל האמירות הפוגעות והמשפילות שכנראה נאמרו ללא מחשבה תחילה ונחשוב איך בחמש השנים הבאות נוכל ביחד לקדש שם שמים".

לדבריו: "בשים לב לתוצאות הבחירות (ובלע"ז פסק דינו של הבוחר) ברור שלכל מפלגה יש רצון להגדיל את הישגיה ולהביא את המקסימום עבור קהל בוחריה".

"בקשתי מכולם", כותב ויצמן, "בוא נקים מידית צוות (ואולי עדיף מאנשים חיצוניים) ולהטיל עליו את המשימה להכין קווי יסוד לקואליציה משותפת שתדאג לצביון העיר ולהתנהלות הפנימית בינינו (גם במקרה של הפסד ח"ו) על מנת להביאם בפני גדולי ישראל".

את מכתבו סיים נציג גור: "חבל על כל רגע שעובר, חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר