תיעוד מזעזע

הורים, זהירות: ניסה לתקוף ונהדף בידי הילדה האמיצה

צפיה בסרטון חושפת את החינוך הנכון שהעניקו ההורים לבתם, שידעה כיצד להתנהג בסיטואציה הקיצונית - כשהתקווה היא כי כלל ההורים ילמדו מכך כיצד להכין את ילדיהם • מזהים את התוקף? (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד. מזהים את התוקף? (מצלמות אבטחה)

זה קרה לפני כשבועיים, בשיכון 'נווה צבי' שבגאולה, ירושלים: באור יום, ובמארב מתוכנן היטב, ניסה צעיר בעל חזות חרדית לתקוף ילדה בתוך ביתה.

ברחוב אדוניהו הכהן, בינות לשלטי הבחירות שעדיין התנופפו על מרפסות הבתים בשכונה, עקב הצעיר אחר ילדה ו"ליווה" אותה לתוך בנין המגורים שלה.

בשלב מסוים, כפי שניתן לצפות, לאחר שהילדה פתחה את דלת ביתה ונכנס אליו, חזר הצעיר וירד בגרם מדרגות הבנין וניסה להיכנס לבית כדי לתקוף אותה.

הילדה הפגינה גבורה ותושיה, נאבקה בו ופתחה בזעקות - שהבריחו אותו מהמקום, כשהוא נס על נפשו במהירות - ורק לאחר מכן שב כשהוא לבוש במגבעת וחליפה.

הילדה החכמה לא הסתפקה בזאת, אלא נעלה את דלת הבית וביקשה עזרה מהשכן מהבית הסמוך, אותו היא מכירה.

כל השתלשלות האירוע הקשה תועד במצלמות אבטחה, וכפי שנודע ל"כיכר השבת", האנשים העומדים מאחורי התקנת המצלמות לא היו מעוניינים שהתיעוד יופץ, אך אחד השכנים שלף את התיעוד המדובר.

כעת נערכים חיפושים אחר הצעיר, במטרה לעצרו מלפגוע בילדים נוספים, ומדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר, כי "הסרטון שהופץ, הובא לפני מספר שעות לידי המשטרה, ובעקבות כך פתחה המשטרה באופן יזום בחקירה, במטרה להגיע לזהות החשוד".

מצפיה בסרטון עולה מאליו החינוך הנכון שהעניקו ההורים לבתם, שידעה כיצד להתנהג בסיטואציה הלא פשוטה - והתקווה היא כי כלל ההורים ילמדו מכך כיצד להכין את ילדיהם למקרים קיצוניים שכאלו.

ב'ועד למען טוהר המחנה' אומרים ל'כיכר השבת', כי "אסור להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ללא טשטוש הילדה, בשל הפגיעה בה, כשברור לכולם שהיא אינה חפצה בפרסום התיעוד שלה".

עוד מדגישים ב'טוהר המחנה': כל מי שיש בידו מידע על זהות החשוד, מתבקש לפנות אלינו בטלפון 053-3177120, או לתחנת המשטרה הקרובה לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר