תיעוד

סא"ל מ' הובא למנוחות: "היה לוחם אמיץ"

מאות השתתפו בהלוויתו של סא"ל מ' שנהרג אמש במהלך היתקלות עם מחבלים בתוך רצועת עזה • בין הסופדים: הנשיא ושר החינוך: "מ' פעל הלילה הזה, על-מנת להבטיח את ביטחון חבריו" (צבא)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בשעות הערב (שני) התקיימה הלוויתו של קצין צה"ל, סגן-אלוף מ' ז"ל, שנפל אמש במהלך פעילות מבצעית בתוך רצועת עזה.

בצה"ל סיפרו כי: "סגן-אלוף מ' השתתף אמש במבצע מיוחד של כוחות צה"ל, במהלך המבצע התפתחו חילופי אש בין הכוח לפעילי טרור וכתוצאה מהם נהרג סגן-אלוף מ' ונפצע קצין נוסף. סגן-אלוף מ׳ היה לוחם נועז ומפקד מסור שמילא את כל תפקידיו בהצטיינות ובענווה.

|במהלך הפעולה המבצעית אמש הראה סגן-אלוף מ׳ במעשיו רוח לחימה, יוזמה, קור-רוח ואומץ לב תחת אש על מנת להבטיח את ביטחון הכוח לפני ביטחונו האישי".

מדברי נציג צה"ל בלוויה, ראש אמ"ן, אלוף תמיר היימן: "אתמול בלילה נפל הלוחם האמיץ, סגן-אלוף מ׳ ז"ל, במהלך פעילות מבצעית חסויה ברצועת עזה. את פרטי הפעילות, כמו על שירותו של סגן-אלוף מ׳, לא אוכל לפרט במעמד זה. חבריו ומפקדיו סיפרו כי החל מגיוסו ולאורך כל שנות שירותו הוא בלט בערכיו וביכולותיו.

"הוא היה לוחם אמיץ, מפקד הצועד ראשון לפני חייליו, חבר ואדם מסור עד אין קץ למשימותיו ואנשיו. מ׳ הפגין תושייה ונחישות למען הגנה על ביטחון מדינת ישראל ותושביה. בקור רוח ואומץ לב, פעל מ׳, הלילה הזה, על-מנת להבטיח את ביטחון חבריו לפני ביטחונו האישי שלו. מ׳ בחר בשירות מאתגר ותובעני; ונשא על כתפיו אחריות כבדה לאורך שנים רבות.

"הוא מילא את כל תפקידיו בהצטיינות ולמרות זאת, היה צנוע ועניו בהליכותיו. מ׳ הוא אות ומופת ללוחם ולמפקד, מקור גאווה. סגן-אלוף מ׳ ז"ל, אני מצדיע לך ומוקיר את תרומתך העצומה לביטחון ישראל. משפחות יקרות, אובדנכם גדול מנשוא. בשם צה״ל ואגף המודיעין אני משתתף בצערכם ומתחייב להיות לכם לבית ולמשפחה. שלא תדעו עוד צער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר