מלחמה בדרום

חמאס מאיים: "אשדוד ובאר שבע הבאות בתור"

חמאס מאיים כי אם צה"ל ימשיך בתקיפת מבנים ברצועת עזה, הארגון ירחיב את מעגל הירי והערים אשדוד ובאר שבע הבאות בתור: "הירי לאשקלון הינו תגובה על הפגיעה במבנים" (צבא)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עבד רחים חטיב / Flash90)

דובר ארגון הטרור חמאס מאיים הבוקר (שלישי) כי אם צה"ל ימשיך לתקוף מבנים ברצועת עזה, הרי שהארגון ירחיב את מעגל הירי לערים באר שבע ואשדוד.

לדברי אבו עוביידה: "הכנסנו את העיר אשקלון למעגל האש בתגובה על תקיפת המבנים האזרחיים בעיר עזה. אשדוד ובאר שבע הם המטרה הבאה בתור, אם האוייב ימשיך להפציץ מבנים אזרחיים".

באשר למטח הרקטות לעיר אשקלון אמר דובר הארגון: "מדובר בתגובה להפצצת מבנים אזרחיים בעזה, אשקלון נכנסה לטווח הירי".

דובר הג'יהאד האיסלאמי, אבו חמזה, הוסיף לאיים: "המתקפות של האויב על מבנים אזרחיים הובילו את ההתנגדות להרחיב את מעגל התגובה. כל מה שקרה מאז אמש הוא במסגרת התגובות המסורתיות להן ציפה האויב, אך האויב לא יצפה את מה שיקרה בשעות הקרובות".

בחמאס בירכו על ההסלמה: "תגובת ההתנגדות המאוחדת היא מסר שלפיו היא לא תאפשר את שינוי כללי העימות. התגובה לא תוגבל מבחינה הטווח הגיאוגרפי במידה וישראל תרחיב את תוקפנותה".

מוקדם יותר הגיב מנהל תחנת הטלוויזיה של חמאס, שהותקפה והושמדה: "נחדש את השידור של ערוץ הלוויין בעוד זמן קצר. ההפצצה של המבנה לא תעצור אותנו". בחמאס הגיבו: "תקיפת מטה ערוץ אל-אקצה והריסתו לחלוטין מהווים תוקפנות ומשקפים את צורת החשיבה הפושעת של האויב. ההרס דורש מהארגונים הבינלאומיים המשפטיים ומארגוני התקשורת כולם לגנות את הפעולה התוקפנית החמורה הזאת".

בג'יהאד האיסלאמי איימו: "הפצצת הערוץ והריסת בתים של כמה תושבים הם הפרה תוקפנית חמורה שמשמעותה המשך התוקפנות והטרור, והתעלמות מכל המאמצים. הפצצת הערוץ תוביל להרחבת התגובה של ההתנגדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר