דואט מרגש

דרור קסוטו מארח את הזמר שנפטר לדואט

הזמר ויוצר הראפ הרב דרור משה קסוטו, המתגורר בארה"ב בסינגל חדש מאלבומו השני 'הארת הרצון' בו הוא מארח את הזמר אברהם אבוטבול ז"ל שנפטר לפני 6 שנים (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

דרור משה קסוטו הוא בעל תשובה וותיק שמתגורר כעת בארה"ב, שם הוא מוסר שיעורים על תורת רבי נחמן בכל רחבי מדינת הענק בה הוא מכונה "רב דרור". לצד זאת הוא גם (צייר) וראפר... לפני שלוש שנים הוא הוציא את אלבומו הראשון "על שפת הנחל".

עכשיו הוא מוציא את אלבומו השני "הארת הרצון" אלבום ייחודי ומלא הפניות מפתיעות לשירים חסידיים וישראליים לצד לחנים ומילים חדשות של הרב קסוטו עצמו.

הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא "שום דבר כבר לא יעצור אותי" שילוב של שיר שלא יצא עדיין של הזמר והיוצר אברהם אבוטבול ז"ל שהלך לעולמו בטרם עת לאחר מחלה קשה. אבוטבול היה אחד מפורצי הדרך של המוזיקה היהודית המקורית ולהקת בית הקדושה שלו יחד עם הכנר גדי פוגטש היא אחת ההשפעות הגדולות על יוצרים רבים בתחום כשולי רנד, אהוד בנאי, מאיר בנאי ועוד רבים וטובים.

קסוטו שהתגורר בשכנות לאברהם ז"ל בשכונת בית ישראל הירושלמית בחר לעשות מחווה מיוחדת ליצירתו העמוקה של אבוטבול ושילב אותו בפזמון השיר החדש שלו.

את האלבום 'הארת הרצון' של קסוטו הפיק מוזיקלית ועיבד ליאור משה מאולפני סיעתא דשמיא בירושלים.

האזינו לטעימות מתוך האלבום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר