"פניי התנפחו"

חרדית נכה נשדדה באיומי אקדח, ונחבטה בראשה

משטרת נורת' מיאמי ביץ' מחפשת אחר שני אנשים ששדדו חרדית בת 67 בעיר מיאמי מחוץ לסופרמרקט כשר • "עמדו משני צדדיי, ניסיתי להתנגד והיכו אותי בקת האקדח" (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אשה חרדית מוגבלת נשדדה והוכתה לאחר שרכשה מוצרי מכולת בסופרמרקט כשר במיאמי שבפלורידה, ארה"ב.

על פי דיווח באתר VIN, משטרת נורת' מיאמי ביץ' מחפשת אחר שני השודדים, שביצעו את המעשה ביום שישי שעות ספורות לפני כניסת השבת.

לפי הדיווח, האשה בת ה-67, שנעזרת בדרך כלל במקל הליכה בשל דלקת פרקים ופציעות שונות שספגה בעבר, סיימה קנייה בסופרמרקט 'סאות' פלורידה כשר', והתקדמה עם המצרכים לרכבה ששהה במתחם החנייה.

לפתע ניגשו אליה שני גברים, ודרשו לקבל את ארנקה. היא סירבה וניסתה להתנגד, ואז אחד התוקפים, שבידו היה אקדח, הדף אותה אל תוך מכוניתה וחטף מתוך הארנק 1,000 דולרים במזומן. מסתמן כי באותו זמן לא החזיקה במקל ההליכה.

"איש אחד עומד מימיני, ורעהו משמאלי", שחזרה מאוחר יותר הנשדדת בפני ערוץ תקשורת מקומי. לדבריה, "הוא לוקח את האקדח ומכה אותי בראשי, בגבי ובכתפי בקת האקדח. לאחר שהיכה אותי מספר פעמים בראשי, החלו כל פניי להתנפח".

יצויין כי מתוך סכום הכסף שלקחו, כמה מאות דולרים היו מיועדים לחלוקה לצדקה.

האשה הנכה החלה להתרחק מהמקום על מנת להזעיק עזרה. באותו זמן, המשיך אחד החשודים לכוון את האקדח לעברה, כשרעהו מחטט במכונית ולוקח מתוכה את הטלפון הנייד של הנפגעת. לאחר מכן, נצפו השניים נמלטים לאורך שדרה סמוכה.

המשטרה קראה לכל מי שבידו מידע על החשודים להפנותו אליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר