'אולפן כיכר'

ח"כ יעקב אשר: "ידינו פרושות לשלום ולאחדות"

חבר הכנסת יעקב אשר (דגל התורה), התארח במשדר הבחירות ב'אולפן כיכר' לאחר ניצחונו של משה ליאון והתייחס ליחסי הכוחות החרדיים, למאבק עם ברקוביץ וגם ל'פלג' (ארץ)

(צילום: כיכר השבת)

"רצון יראיו יעשה, יראיו תרתי משמע, יראיו - גדולי הדור ויראיו - כמה שגדולי הדור יראו מהכוונה והאפשרות הזו שירושלים תיפול לידיו של בחור צעיר, נחמד, מאד לבבי, אבל רחוק מאד", אמר ח"כ יעקב אשר במשדר הבחירות ב'אולפן כיכר השבת' עם היוודע ניצחונו של משה ליאון בקרב על ירושלים, "זה אדם שהקים תנועה שלמה שחרטה על דגלה דברים שאנחנו לא יכולים לחשוב עליהם בכלל", הוסיף אשר.

"הצביעות הגדולה שהייתה שכבר כמה חודשים מסתובב ברקוביץ ובוחש בציבור החרדי ומבטיח הבטחות לכולם ולחילונים הוא אומר תזהרו מהחרדים ורק בגלל זה מגיע לו לא להיבחר לראשות העיר", תקף אשר.

ח"כ אשר התייחס למערך הכוחות מול אגודת ישראל ואמר: "אנחנו צועקים שנים ואנחנו אומרים שהתביעות שלנו ויחסי הכוחות זו המציאות, מערכת הבחירות הזו רק הוציאה את המציאות לאור. לא עשינו שום דבר לא הבאנו מטוסים ומסוקים ולא עשינו דברים שאנשים אחרים לא עושים".

"יש מציאות וכמו שאני יודע שיש ערים מסוימות, דוגמת אשדוד שיש בה קבוצה חסידית ענקית, משהו פעם בא לומר שאנחנו הרוב שם? בירושלים ידענו שאנו הרוב", אמר אשר.

לשאלה האם לדעתו גם בכנסת יש לשנות את יחסי הכוחות במפלגה או לרוץ בנפרד ענה אשר: "בכנסת אנחנו גם חושבים שהציבור הליטאי יותר גדול. הציבור בסופו של יום מבין שאנחנו מדברים על מציאות וחבל שהופכים את זה למחלוקת ל'דידן נצח' לפני חצי שעה ואני מקווה שזה לא יהפוך ל'המה כרעו ונפלו'", רמז חבר הכנסת לחגיגות השמחה שהיו בסיבוב הראשון ועוררו סערה.

הוא הצהיר כי מכאן ואילך פני 'דגל התורה' לשלום, "אם זה תלוי בנו, ידינו פרושות לשלום ולאחדות כתף אל כתף. אנחנו חיים במציאות ואנחנו יודעים כמה אנחנו ביחד הודפים חוקים. ישבנו אתמול בישיבת סיעה כולם ביחד לא הייתה אווירה קשה, גם בשבוע שעבר לאחר התוצאות של ירושלים, כשאנחנו מתמודדים מול לפיד אנחנו יחד".

"בשמחה שהייתה לנו בבחירות, הייתה לנו גם שמחה שש"ס שמרה על כוחה ואף הגדילה את כוחה בכמה אלפי קולות. היו רגעים שאגו"י היו יכולים לקבל את המנדט הרביעי ואני התפללתי שיקבלו ארבעה", הצהיר אשר.

"פנינו לשלום אנחנו רוצים שלום ואני בטוח שאגו"י גם רוצה שלום", אמר חבר הכנסת והוסיף כי המטרה שגם אגו"י יהיו חלק מהקואליציה העירונית, "אנחנו נשאיר מפלגה חרדית באופוזיציה? אין בזה היגיון. סך הכל משה ליאון הוא אדם מסורתי, שקרוב למסורת, שיודע למה הוא נכנס ולמה הוא מגיע וגם באגו"י הסכימו איתנו לפני 5 שנים שהוא אכן מתאים".

"יש מציאות והיא עומדת על הפרק, אין ספק שבבחירות הבאות אם נלך ביחד אנחנו לוקחים 8 מנדטים בהליכה ולא יעזור לפלג הקטן שמנסה לקלקל בפעם המי יודע כמה ולא מצליח. ביחד בסופו של יום יש לנו בכנסת עוד 110 צ'צ'נים מבחינה רוחנית שאנחנו צריכים להדוף אותם. אם תזכרו הימים הטובים ביותר של יהדות התורה היו כשהיינו באופוזיציה יחד ונלחמנו יחד כתף אל כתף כי היה לנו אויב משותף והוא עדיין כאן", סיים ח"כ יעקב אשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר