הפסקת אש?

מחבל השליך רימונים ונעצר עם קאטר וסכין

בצל הפסקת האש בין ישראל והחמאס, לאחר יממה של מאות טילים, הבוקר (רביעי) עצרו לוחמי צה"ל מחבל שהשליך רימונים שלא התפוצצו על גדר המערכת ברצעת עזה (חדשות)

(צילום: דובר צה"ל)

בצל הפסקת האש בין ישראל והחמאס, לאחר יממה של מאות טילים, הבוקר (רביעי) עצרו לוחמי צה"ל מחבל שהשליך רימונים שלא התפוצצו על גדר המערכת ברצועת עזה.

הלוחמים, זיהו מחבל שהתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. המחבל השליך רימונים שלא התפוצצו ועל גופו נמצאו גם קאטר וסכין.

לוחמי צה"ל ירו לעבר המחבל, עצרו אותו, והעבירו אותו לחקירת כוחות הביטחון.

ההודעה מגיעה, כאמור, על רקע הפסקת האש בין ישראל לחמאס לאחר סבב לחימה שנשמך יום אחד וכלל ירי מאות טילים על ישראל.

אמש הסכימו שרי הקבינט המדיני ביטחוני - לאחר שבע שעות של דיונים - עם עמדת ראשי מערכת הביטחון לפיה שקט יענה בשקט ולתת סיכוי למאמצי ההסדרה.

גורם ישראלי טען אתמול כי החמאס התחיל את סבב הלחימה הנוכחי בגלל שבעה הרוגים - היתקלות במבצע החשאי בעזה - ויים את הסבב עם 21 הרוגים. עם זאת, בעזה דווח כי נהרגו 14 פלסטיניים.

גורם ישראלי בכיר אף אמר: "חמאס התחילו את הסבב בגלל שבעה הרוגים (בהיתקלות במבצע הישראלי החשאי שהשתבש) וסיימו את הסבב עם 21 הרוגים". עם זאת, לפי הדיווחים הרשמיים בעזה בסך הכול נהרגו 14 פלסטינים.

לאחר ישיבת הקבינט טענו שרים בכירים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה להם תרגיל, "כלא" אותם לישיבת קבינט ממושכת ובנתיים מאחורי הקלעים קידם הפסקת אש במטרה להציג לציבור שכל הקבינט תמך במהלך וזאת כדי למנוע מעצמו נזק פוליטי.

הבוקר, הציג צה"ל תמונות של נכסי הטרור הייעודיים שהושמדו בעזה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר