חריג ומקומם

חרדי התנגש בשל מצב רפואי, השוטרים קיללו בגסות • צפו

מקרה חריג בברוקלין: נהג חרדי שקיבל התקף רפואי במהלך נהיגה, איבד שליטה והתנגש במספר מכוניות • בתיעוד הוידאו נצפים השוטרים מקללים ומטלטלים אותו בברוטאליות (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הסצנה החריגה (צילום: Crown Heights Info)

תקרית חריגה בברוקלין: נהג מונית חרדי שאיבד אמש (שלישי) שליטה על רכבו עקב מצב רפואי, זכה לטיפול אגרסיבי וגס מצד שוטרי משטרת ניו יורק.

יהודי שומר תורה ומצוות המתפרנס כנהג מונית, נתקף במצב חירום רפואי בזמן שנהג ברכבו בסמוך לבורו פארק, בשדרה ה-18 סמוך לתחנת הרכבת. כתוצאה מכך איבד הנהג שליטה על המונית, והתנגש במספר מכוניות - ולבסוף בעמוד.

אחד הנהגים שרכבו נדרס, הוא מתנדב חרדי שהזעיק את המשטרה וארגון 'הצלה'. מתנדבים שהגיעו למקום העידו כי הנהג היה מבולבל לאחר ההתקף שעבר, ורצה לנסוע הביתה עצמאית.

אך בתיעודים שהגיעו לידי האתר 'קראון הייטס אינפו', נצפים שוטרי משטרת ניו יורק הנאבקים באיש בשעתו הקשה, מטלטלים אותו בחוזקה ומקללים אותו, תוך שהם מתעלמים מבקשת הפרמידיקים במקום, לאפשר להם לטפל בנהג.

לאחר הסצנה המקוממת שהתפתחה בזירה, פונה הנהג ואושפז בבית חולים.

קלמן יגר, חבר מועצת ניו יורק החרדי, הגיב לתיעוד. לפיו, "שוחחתי מאוחר בלילה עם בכירים במשטרה. אנחנו לא יודעים מה בדיוק אירע, אבל אני נגעל במה שראו עיניי. עד שתושלם החקירה, אני לא חושב שהשוטרים האלו צריכים להיות ברחובות".

באתר VIN מתפרסמת תגובת ה-NYPD, משטרת ניו יורק. על פי התגובה אין עדיין פרטים על האירוע, אך החוקר הראשי צפה בסרטון והתבטא כי יש להגביה את הסטנדרטים המצופים מהשוטרים, וכי האירוע ייחקר.

וידאו 1

וידאו 2

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר