'הבית היהודי' דורש

נתניהו עשוי לתת את תיק הביטחון לנפתלי בנט

ההערכה היא, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי להסכים לדרישת 'הבית היהודי' ולהעניק את תפקיד שר הביטחון היוקרתי ליו"ר נפתלי בנט שדורש זאת, בעקבות התפטרות ליברמן (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום ארכיון: שלומי כהן - פלאש 90)

"על מנת לשנות את מדיניות הביטחון ולהשיב לישראל את היוזמה ואת ההרתעה", החליטה הערב (רביעי) סיעת "הבית היהודי" פה אחד: לדרוש את תיק הביטחון - אותו עזב ליברמן מוקדם יותר - עבור היו"ר השר נפתלי בנט.

וכך נכתב בהודעה שפרסמה הסיעה בתום הישיבה: "ממשלה ללא הרתעה אינה ממשלת ימין. ללא קבלת האחריות על המשימה הלאומית של שינוי המצב הביטחוני ביחד עם ראש הממשלה, אין טעם בהמשך קיום הממשלה. הסיעה הסמיכה את יו"ר המפלגה לכל החלטה בעניין זה".

ההערכה היא, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עשוי להסכים לדרישת 'הבית היהודי', ולהעניק את התפקיד היוקרתי לנפתלי בנט, שר החינוך הנוכחי.

התפטרותו של ליברמן (צילום: אוהד צויגנברג, ynet)

הדרמה הפוליטית החלה, כאמור, בעקבות התפטרותו הבוקר של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מתפקידו כשר הביטחון, על רקע מצוקתו הפוליטית בשל תפקודו הביטחוני הנרפה. הוא מצידו תלה זאת, בהחלטות הקבינט הפסיבי מול חמאס.

הערב כתב ליברמן ברשתות החברתיות: "תודה לכם - מפקדי וחיילי צה"ל ועובדי משרד הביטחון. היו לי הזכות והכבוד להיות שר הביטחון שלכם. אני מחזק את תושבי הדרום, שתקופה ממושכת מגלים אומץ אישי ואזרחי. אתם החלוצים האמיתיים של ימינו. ליבי ותקוותי עם משפחות השבויים והנעדרים. הלוואי שנוכל לממש את הפסוק 'ושבו בנים לגבולם'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר