ליברמן השפיע

סקר חדש: הליכוד נחלש; ש"ס וג' מתחזקות

סקר חדש של מכון 'מדגם' שפורסם בחברת החדשות מעלה כי סיעת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת, ש"ס ו'יהדות התורה' מתחזקות. עוד עולה: הציבור לא מרוצה מהתנהלות נתניהו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו ואריה דרעי (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

סקר חדש שנערך על ידי מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע ומינה צמח ופורסם הערב (רביעי) בחברת החדשות, מעלה כי סיעת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת לשפל חדש בסקרים וזוכה ל-29 מנדטים. לפני כחצי שנה, באותו הסקר, הסיעה זכתה ב-35 מנדטים.

כמו כן, מהסקר עולה כי סיעת ש"ס בראשות אריה דרעי מתחזקת - לעומת הסקרים הקודמים - וזוכה בשישה מנדטים. סיעת 'יהדות התורה', למרות המחלוקות בחודשים האחרונים, מתחזקת לשבעה מנדטים.

'יש עתיד' שומרת על כוחה, לעומת הסקר הקודם, וזוכה ב-18 מנדטים. סיעת 'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי ממשיך להתרסק ל-11 מנדטים בלבד.

הרשימה הערבית המשותפת שומרת על כוחה עם 12 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת ל-11 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל-7 מנדטים.

'כולנו' בראשות משה כחלון מתחזקת ל-8 מנדטים. צר"צ בראשות תמר זנדברג שומרת על כוחה עם 6 מנדטים. המפלגה החדשה בראשות אורלי לוי אבקסיס עם חמשה מנדטים. מפלגתו של משה בוגי יעלון על גבול אחוז החסימה.

עוד שאלות שנשאלו בסקר:

האם אתה מרוצה או לא מרוצה מהתנהלותו של ראש הממשלה בזמן ההסלמה האחרונה בעזה? מאד מרוצה 4%. די מרוצה 13%. סה"כ מרוצה 17%. די לא מרוצה 27%. מאד לא מרוצה 47%.

האם אתה מרוצה או לא מרוצה מהתנהלותו של שר הביטחון בזמן ההסלמה האחרונה בעזה? מאד מרוצה 4%. די מרוצה 15%. סה"כ מרוצה 19%. די לא מרוצה 30%. מאד לא מרוצה 39%.

האם אתה מרוצה או לא מרוצה מהתנהלות הרמטכ״ל בזמן ההסלמה האחרונה בעזה? מאד מרוצה 8%. די מרוצה 27%. סה"כ מרוצה 35%. די לא מרוצה 27%. מאד לא מרוצה 24%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר