לאחר הניצחון

האדמו"ר מויז'ניץ בירך את משה ליאון בחמימות

ראש עיריית ירושלים הנבחר משה ליאון השתתף בשמחת בית ויז'ניץ וזכה לברכה חמה מהאדמו"ר, זאת לאחר שלא מעט חסידים בחרו להצביע עבורו בפעילות המטה החסידי (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ליאון עם הרבי מויז'ניץ, אמש (באדיבות המצלם)

בשעות הלילה אמש (רביעי), עם תום ספירת קולות החיילים והידיעה כי הניצחון בירושלים הושג בוודאות, הגיע משה ליאון, ראש עיריית ירושלים הנבחר, להשתתף בשמחת בית ויז'ניץ שהתקיימה בבני ברק.

אל ליאון נילוו עסקני החסידות בירושלים שלמה רוזנשטיין וחיים אשר פרוימוביץ.

ליאון עלה על במת הכבוד והתברך מהאדמו"ר בחמימות רבה.

האדמו"ר מויז'ניץ לחץ את ידו של ראש עיריית ירושלים ואמר לו - "אני מאוד שמח בבחירתך. יש לי שני בקשות אליך, הראשון שתשמור על אחדות העיר בין כל הקהילות והחוגים, והשני שתשמור על קדושת עיר הקודש ירושלים".

פרוימוביץ פעל לצד עסקנים חרדים בהם יוסי רוזנבוים ושלום ווגשל בהפעלת מטה חסידי למען בחירתו של ליאון. לדבריהם, הם גייסו אלפי קולות בעיקר מחצרות ויז'ניץ, קרלין, ערלוי ומודז'יץ שאף הביאו את הנצחון זאת לאור המאבק הצמוד שהסתיים בפער של כ-3,600 קולות.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר בטלפון עם ראש עיריית ירושלים הנבחר, משה ליאון, ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. ראש הממשלה איחל לראש העיר הצלחה בתפקידו ואמר לו כי הם ישתפו פעולה באופן מלא לטובת ירושלים וכל תושביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר