טלטלה פוליטית

כחלון לנתניהו: "הדבר הנכון כעת - בחירות"

במהלך פגישה בין ראש הממשלה נתניהו לשר האוצר כחלון, הבהיר כחלון כי במצב הנוכחי הדבר הנכון ביותר הוא ללכת לבחירות. דרעי אמר לנתניהו כי צריך לתאם מועד מוסכם (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בכסלו תשע"ט | 15.11.18
נתניהו וכחלוםן. ארכיון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

"הדבר הנכון ביותר עבור אזרחי ישראל וכלכלת ישראל הוא ללכת לבחירות", כך הודיע הבוקר (חמישי) שר האוצר משה כחלון לראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות הטלטלה הפוליטית שהחלה בהתפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן.

נתניהו החל הבוקר בסבב פגישות בין ראשי סיעות הקואליציה בכדי לשמוע את עמדתם האם הקואליציה יכולה לשרוד במצב הנוכחי עם 61 חברי כנסת, לאחר התפטרות ליברמן ופרישת 'ישראל ביתנו', או שמא ללכת לבחירות.

במהלך פגישה עם שר האוצר, אמר כחלון לנתניהו כי לא ניתן להשיג במצב הנוכחי את היציבות הנדרשת ולכן המעשה האחרי ביותר הוא הקמת ממשלה חדשה ויציבה.

"במצב הנוכחי, הדבר הנכון ביותר עבור אזרחי ישראל וכלכלת ישראל הוא ללכת לבחירות מוקדם ככל הניתן", אמר כחלון והוסיף כי הוא מוכן להוביל את המהלך התיאום עם שאר גורמי הקואליציה.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, נפגש בצהריים עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר לו כי בעקבות הודעת שר האוצר, משה כחלון, כי יש ללכת לבחירות מהר ככל האפשר, "צריך לתאם מועד בחירות מוסכם עם ראשי המפלגות".

השר דרעי הוסיף כי "טובת המדינה מחייבת הליכה מוסכמת לבחירות".

כזכור, מפלגת 'הבית היהודי' הציבה אמש אולטימטום לנתניהו - העברת תיק הביטחון לידי השר נפתלי בנט או הליכה לבחירות. כחלון, כך מתברר, מתנגד להיכנע לאולטימטום.

בהמשך היום ייפגש ראש הממשלה גם עם עם ראשי 'יהדות התורה', יעקב ליצמן ומשה גפני, כדי לשמוע את עמדתם בנושא.

דרעי לא צפוי להתנגד לבחירות בעת הזאת בעוד ליצמן סבור כי יש לתת את תיק הביטחון לידידו השר נפתלי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר