נפרד מהמטכ"ל

ליברמן: "יש קונצנזוס במדינה סביב שני דברים: הכותל המערבי וצה"ל"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, נפרד מפורום המטה הכללי, בראשות הרמטכ"ל ואמר כי "ניסיתי בכל כוחי, לתת גיבוי, לשמור את הצבא מחוץ לכל השיח הפוליטי". צפו (אקטואליה)

(צילום: דובר צה"ל)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, נפרד הבוקר (חמישי) מפורום המטה הכללי, בראשות הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, וזאת זמן קצר לאחר שהגיש את מכתב ההתפטרות.

שר הביטחון הודה לרמטכ"ל ולמפקדי הפורום הכללי על שנתיים וחצי של עבודה משותפת ושב והביע את הערכתו על פועלם ועבודתם בכל הגזרות השונות.

"השנתיים וחצי האחרונות היו מרתקות", אמר ליברמן, "אני עברתי הרבה גלגולים. משנת 96' זכיתי בכבוד לעבור כמעט בכל עמדה ציבורית אפשרית במדינת ישראל, ממנכ"ל משרד ראש הממשלה ב-96', יושב ראש ועדת חוץ וביטחון, שר התשתיות, שר התחבורה, השר לעניינים אסטרטגיים ושר החוץ. אלה ללא ספק היו השנתיים וחצי המרתקות ביותר, גם מבחינת האתגר שבהן, גם מבחינת האנשים וגם מבחינת האחריות".

"הדבר החשוב מבחינתי זה לשמור על צה"ל מחוץ לכל הוויכוחים הפוליטיים. צה"ל הוא עמוד השדרה והציר שעליו החברה והמדינה הזו מושתתות", הוסיף ליברמן, "יש קונצנזוס במדינת ישראל סביב שני דברים: הכותל המערבי וצה"ל. זו ההסכמה הכי רחבה שאני מכיר בחברה הישראלית. ניסיתי בכל כוחי, לפחות בנושא הזה, לתת גיבוי, לשמור את הצבא מחוץ לכל השיח הפוליטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר