האזינו לראיון

יוחנן ויצמן: היה לנו כבר הסכם עם ברקוביץ

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל הפתיע בראיון בתכניתו של אבי מימרן בנוגע להחלטת הסיעה לתמוך במועמד המפסיד עופר ברקוביץ' לראשות העירייה (חסידים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל, יוחנן ויצמן, התייחס בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' לבחירות בירושלים ולתמיכת החסידים בעופר ברקוביץ'.

"השגנו הבנות מעולות עם עופר ברקוביץ בנושאי יהדות ואני מקווה שליאון יתחייב לפחות על כך, אם כי בהחלט שאנו מצפים ממנו ליותר", הצהיר ויצמן.

לטענתו בראיון, לפלג הירושלמי לא היה הסכם עם ברקוביץ, והיו להם הבנות בעל פה בלבד.

כשהוא מתייחס להחלטה לתמוך בברקוביץ' מספק ויצמן אמירה מפתיעה במיוחד עבור איש ציבור חרדי, "לא על כל דבר צריך לשאול רבנים. ההצבעה לברקוביץ הייתה אחרי שיקולים רבים ששקלנו. וסקר שהזמנו בלילה שלפני הבחירות וראינו שברקוביץ מנצח גם בלעדינו".

בסביבת ויצמן מגיבים לדברים שפורסמו שאמר בראיון ב'קול חי': "מדובר בהוצאת דברים מהקשרם באופן החמור ביותר, האמור בכתבה אינו משקף לחלוטין את האמת, אלה מסוג חצאי האמיתויות הגרועות משקרים ולפיכך הם אינם ראויים לתגובה".

"הרב ויצמן שלוחם כמעט לבדו את מלחמת השבת בירושלים מזה חמש שנים רצופות אינו זקוק להטפות מוסר של אף אחד. את חשבון הנפש מוטב שיעשו המתחסדים בעיני עצמם, שגרמו במישרין או בעקיפין לריבוי חילולי השבת בירושלים עיר הקודש".

האזינו לראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר