סערה בטבריה

ראש העיר יזם מופע פריצות תוך חילול שבת; החרדים זועמים

מסיבת רחוב גדולה נערכה בליל שבת - תוך חילול שבת עצום - ברחבת הביג בן בטיילת בטבריה, כאשר מוביל האירוע הוא ראש העיר הנבחר רון קובי. התושבים החרדים זועמים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רון קובי. ארכיון (צילום ארכיון: David Cohen/Flash90)

סערה בטבריה: מסיבת רחוב גדולה נערכה בליל שבת תוך חילול שבת עצום, ברחבת הביג בן בטיילת בטבריה, כאשר מוביל האירוע הוא ראש העיר הנבחר רון קובי. העילה למסיבה היא חגיגת יום הולדת 60 ל'טיבריוס קיסר'.

בהודעה המזמינה את תושבי טבריה למסיבה נכתב: "יום שישי עושים עוד צעד להחזיר את העיר לחיות של שנות ה-90 מסיבת רחוב ברחבת הביג בן, עכשיו אני רוצה לראות את הצעירים שיבואו, רציתם טיילת פתוחה בשבת קיבלתם. ראש עיר ליברלי עושה עיר ליברלית. הטיילת פתוחה בשבת אני קורא גם לבעלי הדוכנים לפתוח כי זה יוציא מאות תיירים מהמלונות".

בשיחה עם תושבי השכונה החרדית הסמוכה הם מעידים בפני 'כיכר השבת' כי המסיבה נערכה עד השעות הקטנות של ליל שבת תוך פריצות גדולה וחילול שבת בפרהסיה.

הזעזוע גדול עוד יותר בקרב התושבים כאשר אחד מהמשתתפים במופע הוא מיכאל לרר ששובץ במקום השלישי ברשימתה בה הופיע גם נציגו של המקובל הגאון רבי דב קוק.

בטבריה מעריכים כי יהיו השלכות על המשך החיבור בין לרר לנציגו של הרב קוק. לדבריהם, "הדבר שהכי כואב לרב קוק הוא חילולי שבת, והשתתפותו של לרר באירוע עשויה למנוע את כניסת המפלגה לקואליציה של רון קובי".

ל'כיכר השבת' נודע כי החרדים בטבריה נערכים להפגנת ענק נגד חילולי השבת. המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי ששהה השבת בטבריה, התבטא: "השבת תתבע את עלבונה".

תגובתו של רון קובי לא התקבלה עד לפרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר