נערכים לבחירות

איתמר בן גביר: "אני בעד חיבור עם אלי ישי"

בעוד ריח הבחירות כבר באוויר, עו"ד איתמר בן גביר מצהיר כי הוא בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי אך יש לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר ומזכיר מי הביא את רוב הקולות (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Roy Alima/Flash90)

בעוד במערכת הפוליטית הבחירות הכלליות נראות קרובות מתמיד, שאלת השאלות היא באשר למפלגתו של אלי ישי, מפלגת 'יחד', זאת לאחר שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות שעברו, אז התמודדה כזכור בחיבור עם מפלגת הימין "עוצמה יהודית".

הערב (מוצאי שבת) העריך עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית, כי אחרי הבחירות הקרובות תכהן בכנסת מפלגה מימין לבית היהודי.

"לטעמי זה מבורך, אני בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי, אבל הפעם צריך לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר, בעוצמה יש את בן ארי, יש את מרזל, ויש את גופשטיין כאשר כל אחד מהם יזכה לתמיכה של עשרות אלפי אנשים. בפעם האחרונה שהתמודדנו עם אלי ישי הבאנו חלק גדול מהקולות".

בהתייחס לשאלה שעולה על הפרק בימים האחרונים ולפיהם עו"ד בן גביר יתמודד ברשימה הוא אמר כי "טרם החלטתי, טוב לי בעולם המשפט ואני עושה דברים חשובים מאוד לעם ישראל, אבל אני יודע שיותר ויותר אנשים מצפים לראות אותי בכנסת, יש שם אתגרים גדולים וכפי שהצלחתי בעולם המשפט אני סבור שאני יכול להצליח בפוליטיקה אני לא שולל את האפשרות הזאת".

כזכור, בבחירות הקודמות, החיבור בין אלי ישי לעוצמה יהודית הביא למפלגות למעלה ממאה אלף קול, אך לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר