טלטלה פוליטית

נתניהו וכחלון ייפגשו בערב; ישיבת ראשי הקואליציה - בוטלה

בשעה 18:30 בערב ייפגשו רה"מ נתניהו ושר האוצר כחלון בניסיון אחרון למנוע בחירות. בנתיים, ישיבת ראשי הקואליציה המתכנסת מדי יום ראשון ופורום שרי הליכוד - בוטלו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

טלטלה פוליטית: פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר 'כולנו', שר האוצר, משה כחלון, שהייתה אמורה להתקיים הבוקר (ראשון) נדחתה לשעה 18:30 בערב, בניסיון אחרון למנוע בחירות.

כמו כן, פגישת ראשי הקואליציה המתקיימת מידי יום ראשון וכן פורום שרי הליכוד נדחו גם הן בצל הטלטלה הפוליטית שהחלה מאז התפטרות אביגדור ליברמן מתפקידו כשר הביטחון.

בלשכת ראש הממשלה אמרו הבוקר כי "‏השרים כחלון ובנט יכולים עוד היום למנוע את הפלת הממשלה. בהחלט ניתן למנוע בחירות מיותרות בעת הזאת ולאפשר לממשלה להמשיך יחד עוד חודשים ארוכים. 12 השעות הקרובות הן ההזדמנות האחרונה שלהם להציל את ממשלת הימין ולא לחזור על טעויות 92’ ו-99'".

עוד הוסיפו בלשכת נתניהו, באשר לטענות כי ממשלה צרה של 61 אינה יציבה: "‏‎ב-61 יש הרבה פחות מרחב תמרון. זו עשויה להיות קואליציה חזקה יותר, כפי שהיה בשנה הראשונה לממשלה".

כזכור, אמש הכריזו השרים כחלון ונפתלי בנט כי אין סיבה להמשיך בממשלה הנוכחית וכי יש ללכת לבחירות מוקדמות ככל שאפשר.

בכירים בש"ס אמרו כי "תנועת ש"ס לא מתנגדת לבחירות. ש"ס מוכנה לללכת לבחירות בכל מועד, לאחר ההישגים המצויינים שהשיגה בבחירות לרשויות המקומיות. אולם, אם רה"מ רוצה להמשיך עם הממשלה הנוכחית, ש"ס תתמוך בכך".

ח"כ יעקב מרגי אמר הבוקר כי "‏על הכנסת מדינה שלמה לסחרור מיותר, רק הציבור שמשלם את המחיר אמור לגבות את המחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר