נאום ניצחון פייסני

ח"כ יעקב אשר: "גם בניסיון העושר שלנו - נתנהג בהגינות"

ח"כ יעקב אשר, יצא בנאום מפויס, בו הסביר כי "הגענו לבחירות מתוך כאב אמיתי על מה שעברנו", אך הבהיר: "נכנסים לתקופה של ניסיון העושר, התפקיד שלנו זה לנהל עיר ביושר והגינות" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: Aharon Krohn/Flash90)

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) יצא אמש (מוצאי שבת קודש) בנאום בחירות מפויס, בעת מסיבת הניצחון לפעילי 'דגל התורה' בשכונת רמת שלמה בירושלים. "הגענו לבחירות מתוך כאב אמיתי על מה שעברנו בעשר השנים האחרונות, גם בניסיון העושר שלנו נדע איך להתנהג ביושר והגינות - לא כפי שעשו לנו".

"יצאנו להיאבק מתוך האמת שלנו, ומתוך כאב אמיתי על מה שעברנו בעשר השנים האחרונות", אמר ח"כ אשר, "איך לא התחשבו בנו, והציבור שלנו נדחק לצד, בלי שיתחשבו בו - וכעת אנחנו מודים לה' על החסד והאמת הגדולים שעשה לנו, ובאנו להודות על כך, כי אנחנו לא מספיק ראויים לזה".

הוא הדגיש שיש ללמוד יסוד נוסף מהמשך דברי יעקב אבינו שאמר "כי במקלי עברתי את הירדן הזה ועתה הייתי לשני מחנות". לדבריו, "התפקיד שלנו הוא גם להתנהג כמו יעקב אבינו שזכר גם בימי ההצלחה שלו את התקופה הקשה של הנדודים והקשיים שעבר,.

" גם המצב שלנו", אמר ח"כ אשר, "כעת שחברי המועצה בירושלים נכנסים לתקופה של ניסיון העושר, אחרי ההישג הגדול שהכניסו שישה נציגים בעירייה, התפקיד שלנו זה לנהוג כמו בני תורה, כדי שכולם יקחו מאיתנו דוגמה לא רק איך מנצחים בבחירות אלא איך לנהל עיר ולעבוד יחד עם ראש העיר בשנים הבאות, ביושר והגינות - לא כפי שעשו לנו בעשר השנים האחרונות.

"כל מי שמגיע לו יקבל את מה שמגיע לו - זו דרכנו עליה חונכנו, כך אנחנו מחנכים את ילדינו כפי שהזכיר יעקב אבינו 'במקלי עברתי את הירדן הזה', נזכור תמיד את התקופה הקודמת, איך רצינו שיתנהגו כלפינו".

בסיום דבריו בירך את חברי המועצה הוותיקים והחדשים ואיחל "שנזכה כפי שהיה במריבת האבנים אצל יעקב אבינו שכל אבן רצתה שעליה יניח הצדיק את ראשו ובסוף התאחדו לאבן אחת, נעבוד יחד כאבן אחת למען קדושת ירושלים, למען קדושת תושבי ירושלים, נדאג למוסדות התורה בעיר ולרווחת הציבור שלנו בכל הענינים ובשם השם נעשה ונצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר