"גרורות של עשיו"

ב'שיעור השבועי': מתקפה נגד אביגדור ליברמן • צפו

"השבת לא מוותרת": כך הסביר בכיר רבני ההתיישבות את הסיבה שגרמה להתפטרות ליברמן, בדבריו במעמד שיעורו השבועי של הראשל"צ, כשהוא מדגיש את ביקורו ההפגנתי בחנויות הטריפה - תוך חילולי שבת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסחרת)

הגאון רבי דוד אוחיון, יו"ר ועד רבני הערים ורבה של אלפי מנשה, תקף אמש (מוצ"ש) בחריפות את שר הביטחון המתפטר אביגדור ליברמן, במעמד השיעור השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים.

לדברי הרב, המשמש בפועל גם כרבה של כפר סבא, אנשים שוכחים שמדובר בשר שחילל את השבת וביקר בחנויות של נבלות וטרפות - במכוון נגד הציבור החרדי.

הגר"ד אוחיון פתח ואמר, בהקשר לדמותו של עשיו במופיעה בפרשת השבוע החולף: "מצד עשיו עצמו, יש לו גרורות. יש לו גרורות אפילו במתחפשים בתוך עם ישראל, לצערנו הרב...".

"אתם רואים", המשיך הרב, "פתאום הוא (אביגדור ליברמן. י-כ) נהיה צדיק, אהוב העם, שהתפטר. ומה עם השבת? שהיה הולך ממקום למקום לגנות את השבת. שכחו? באשדוד, בכל בתי הקפה...".

הרב אוחיון הוסיף לתקוף את ליברמן: "לקח את כל המשרתים שלו לחלל איתם את השבת והלך לדבר נגד השבת. וכי השבת מוותרת למישהו? השבת לא מוותרת!".

"הבן-אדם שוכח, מה שהקב"ה נתן לו את התפקיד - זה רק בשביל שיעשו למען עם ישראל. אבל כשאדם בא ולוקח את זה נגד ה', בשביל לקושש קולות, נגד השבת, זו התוצאה: השבת לא מוותרת, היא מחכה".

"אני לא מזיל דמעה על אדם שהלך ועשה ככה, תמיד נגד השבת", סיים הגר"ד אוחיון את דבריו, במעמד שיעורו של השבוע של הראשון לציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר