החרדים והדתיים מובילים

נתוני הלמ"ס: 64% מתושבי מודיעין עילית - מתחת לגיל 17

מנתונים חדשים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לקראת יום הילד הבינלאומי, עולה כי בתל-אביב רק כ-23% מתושבי העיר הם ילדים • ואיפה יש הכי הרבה ילדים? (בארץ)

צעירים במודיעין עילית (צילום: shutterstock)

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מפרסמת היום (ראשון) נתונים הקשורים לאוכלוסיית ילדי ישראל, לרגל יום הילד הבינלאומי - והחרדים והדתיים מובילים.

על פי הנתונים, בירושלים חלקם של הילדים באוכלוסייה קרוב ל-40%. בתל אביב-יפו, לעומת זאת, הילדים מהווים כ-1/5 בלבד מאוכלוסיית העיר: כ-21%.

שיעור הילדים הגבוה ביותר הוא ביישובי יהודה ושומרון. כ-48% מהתושבים הישראלים ביו"ש הם ילדים, ומספרם עומד על כ-199 אלף. בתל-אביב, לעומת זאת, הם מהווים רק כ-27% מהתושבים.

היישוב העירוני שבו שיעור הילדים הגבוה ביותר - כ-64% - הוא מודיעין עילית. מחנה יתיר שבהר חברון הוא היישוב הכפרי עם שיעור הילדים הגבוה ביותר - כ-68%.

בערים הגדולות (ערים שמונות למעלה מ-100 אלף תושבים), בית שמש מובילה בשיעור הילדים (כ-52%), ואחריו בני ברק (כ-47%) וירושלים (כ-39%). בשאר הערים הגדולות, שיעור הילדים נמוך מהרמה הארצית שכאמור, עומדת על כשליש. שיעור הילדים הנמוך ביותר בערים הגדולות הוא בתל אביב-יפו ובבת ים, שם הילדים מרכיבים רק כ-21% מאוכלוסיית העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר