"אין להיכנע

יאיר לפיד נערך לבחירות ודורש - שוב - לאשר חוק גיוס חרדים לצה"ל

במטרה להעלות את הנושא הרגיש, ולהסית כך נגד החרדים לקראת מערכת הבחירות הארציות שכנראה בפתח, דורש הערב יו"ר יש עתיד לאשר במהירות חוק גיוס חרדים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /FLASH90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד קורא הערב (ראשון) להעביר את חוק הגיוס, ללא שינויים, עוד לפני הבחירות, בנימוק כי "אין סיבה להמשיך להיכנע לעסקנים החרדים".

"רגע לפני הבחירות, חייבים להעביר את חוק הגיוס!", הודיע לפיד בניסיון שקוף להעלות את הנושא הרגיש, ולהסית כך נגד החרדים לקראת מערכת הבחירות הארציות שכנראה בפתח.

יו"ר יש עתיד הוסיף: "אם לנתניהו ולקואליציה שלו נותרה טיפת אחריות לעתיד ילדנו, בואו נעביר את החוק. יש לו רוב בכנסת ובציבור, וצה"ל עומד מאחורי החוק".

לדבריו, "בלי שיוויון בנטל הפצע החברתי הזה יישאר פתוח. אין סיבה להמשיך להכנע לעסקנים החרדים. אפשר להעביר את חוק הגיוס".

לפיד תוקף. ארכיון (דוברות יש עתיד)

כזכור, בשבוע שעבר, עם התפטרות אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון קרא אף הוא להעביר את חוק הגיוס ללא שינוי פסיק: "עמדתנו היתה ברורה - יש חוק מצוין, כולם הצביעו עליו בקריאה הראשונה ואין שום סיבה לשנות שמה אפילו לא פסיק, לפחות אנחנו לא נסכים לשינוי פסיק אחד בחוק הגיוס. אמרתי את זה לאורך כל הדרך".

"אני מסופק אם אפשר להעביר את זה בלעדינו. על חוק הגיוס הצביעו לא רק הקואליציה, אלא גם יש עתיד, אני מנחש שגם יש עתיד לא תסכים לשום שינוי בחוק הגיוס, ולכן יש חוק גיוס מצוין, כל שינוי זה כמו להוציא בורג מקונסטרוקציה מאוד מורכבת שתפיל את כל הקונסטרוקציה, החוק חייב לעבור כמו שהוא מנוסח היום, עם כל הפסיקים והנקודות", אמר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר