פרשת ההתעללות בב"ב

נציג המשטרה - על 11 הילדים: "משפחה אומללה"

הוארך פעם נוספת מעצרם של ההורים מבני ברק, החשודים בתקיפה והתעללות שיטתית ב-11 ילדיהם. בדיון בבית המשפט, תיאר נציג המשטרה את הזוועה העולה מהעדויות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האם החשודה, בבית שמפט (צילום: מתן טורקיה, ynet)

מעצרם של ההורים מבני ברק, החשודים בהתעללות באחד עשר ילדיהם, הוארך היום (שני) פעם נוספת בבית המשפט.

נציג המשטרה שנכח במהלך הדיון המשפטי, תיאר את הסיפור הכואב הנחשף מעדויותיהם של הילדים, ואמר: "לאט לאט נפתחת תיבת פנדורה נוראית של המשפחה האומללה".

בית המשפט החליט כאמור בסופו של דיון להאריך את מעצר האם עד ליום חמישי הקרוב, ואת מעצר האב עד ליום ראשון.

מנגד, עורך דינה של האם טען: "לא תמיד במשפחות מרובות ילדים מתחת לקו העוני יש אורח חיים כפי שהיינו רוצים שיתנהל...".

כזכור, ההורים נעצרו לפני כשבוע וחצי בתום חקירה סמויה ואיסוף ראיות על ידי חוקרי משטרת מרחב דן, בחשד למעשי התעללות בילדיהם, שנמשכו לאורך שנים רבות.

בדיון הקודם בבית המשפט, אמר נציג המשטרה רס"ב גיא קלדרון, כי "מדובר באחד האירועים הקשים ביותר שבהם נתקלה משטרת ישראל. החשודה ובעלה ביצעו התעללויות בסגנון 'התפוז המכני' ב-11 ילדיהם, חלקם הגדול קטינים, לחשודה מיוחסות עבירות רבות, ובנוסף היא הכריחה את ילדיה הגדולים להכות את ילדיה הקטנים".

"אחרי שהדיווח התקבל במשטרה, היא פתחה בחקירה מאומצת ותוך זמן קצר נעצרו החשודים. ההתעללויות היו במשך שנים בכמה ערים בארץ, וכן בחו"ל. לכן עירבנו את האינטרפול".

לדבריו, "התלונה הגיעה מאחת הילדות של בני הזוג, בת 17 וחצי. חלק מהעבירות החלו כשהיא הייתה בת שלוש. יש עשרות אירועים, אם לא מאות. גם רשויות הרווחה מעורבות בסיפור הזה".

"כל הסיפורים ייחשפו בימים הקרובים. יש עשרות או מאות אירועים: בכל פעם שרשות רווחה בעיר מסוימת התחילה לגלות מה קורה לילדים האומללים האלה, הם ברחו מאותה עיר. כך קרה גם כשגרו בבריטניה".

לפי המשטרה, כזכור, ההתעללות כללה אירועים של הרעבה, מכות והצלפות עם חפצים. כשביקרו בדירת בני הזוג בבני ברק גילו שוטרי מרחב דן דירה מוזנחת במיוחד. "זו התעללות אכזרית", סיכמו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר