ש"ס נגד שלומי אמונים

דרעי: "נאמרו משפטים חמורים - כאילו ירושלים נפלה לספרדים"

יו"ר ש"ס השר דרעי תקף בצהרים בחריפות את דבריו של סגן השר מאיר פרוש נגד תנועתו, ואמר בין היתר: "אני מאוד מקווה שהוא יוציא הודעת התנצלות. בלי לגמגם, בלי 'אבל' ". צפו במתקפה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דבריו של יו"ר ש"ס (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס בצהרים (שני) לסערה שעוררו דבריו של סגן השר מאיר פרוש (אגודת ישראל) נגד תנועתו.

"חייבים לעשות חובת מחאה", אמר דרעי בדבריו בישיבת סיעת ש"ס, "אנחנו שלוחים של מרן ראש הישיבה ונציגי הציבור הספרדי. אני לא נכנס למריבות ביהדות התורה. תמיד אמרתי שהלוואי שיקבלו יותר מאיתנו".

וכאן חידד שר הפנים: "היום נאמרו משפטים חמורים, כאילו ירושלים נפלה בידים של הספרדים. 'גיוועלד, הצילו'... זה פגיעה ברבותינו. הרי למי אנחנו שומעים? למרן ראש הישיבה. וכי יש לו פחות השקפה חדה וברורה ממישהו אחר"".

"אני כבר לא רוצה לומר איפה ההשקפה החדה והברורה כשתומכים בברקוביץ", המשיך יו"ר ש"ס ועקץ את בכיר אגודת ישראל, "איפה ההשקפה שחותמים עם אבוטבול ואחר כך יושבים באיזו דירה בני המשפחה וסוגרים עם בלוך".

דרעי סיים את דבריו בענין ואמר: "האמת שאנחנו לא יודעים לעשות סיבוב, לא יודעים לומר אחד בפה ואחד בלב. אני מאוד מקווה שהוא יוציא הודעת התנצלות. בלי לגמגם, בלי 'אבל'. שיגיד טעיתי. לא רוצה לעשות חשבונות 30 שנה אחורה, מה שסבלנו רדיפות מאותם אנשים".

באשר ל"חוק הגיוס" אמר השר דרעי: "אין עכשיו אפשרות לבקש אורכה מבג"ץ. אפשר להעביר את החוק גם במצב הנוכחי, אבל קודם צריך שכולנו נהיה מאוחדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר