קידוש ה'

באמצע הדיון: השופטת החרדית ביקרה בתא המעצר

חוי טוקר, השופטת החרדית הראשונה, גילתה השבוע רגישות מיוחדת כשירדה לתא מעצר של מתמודדת נפשית, בכדי לנהל את הדיון איתה - לאחר שסירבה להגיע לביהמ"ש (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)

חוי טוקר, השופטת החרדית הראשונה שמונתה השנה לכהן בבית משפט השלום בירושלים, גילתה השבוע רגישות מיוחדת כשירדה לתא המעצר של מתמודדת נפשית בכדי לנהל את הדיון איתה לאחר שלא רצתה להגיע לדיון באולם בית המשפט.

על פי הפרסום של אבישי גרינצייג ב'מעריב', מ', הינה עצורה המואשמת שפעלה באלימות כנגד בעלה. עקב "בעיות נפשיות" של מ', נבצר ממנה להשתתף בדיון. כשבדרך כלל במקרים כאלה מתקיים הדיון שלא בנוכחות הנאשמים, אך השופטת ביקשה משרות בתי הסוהר לנסות ולהביאה שוב לדיון.

נציג השב"ס שהגיע לדיון מסר כי הנאשמת יושבת בתא מעצרה כשהיא במצב נפשי קשה ומסרבת להתלבש לצורך הדיון בבית משפט. פרקליטה מטעם הסנגוריה הציבורית ביקש מבית המשפט שלא להורות על גרירתה לדיון בכוח ולקיים את הדיון בהיעדרותה.

אך השופטת החרדית גילתה רגישות יתירה וביקשה לרדת אל תא המעצר לדבר ולשמוע את דבריה של הנאשמת. וכך, כשהיא מלווה בנציג שב"ס ומאבטח של בית המשפט, עצרה טוקר את הדיון בבית המשפט ויצאה לנהל את הדיון אצל הנאשמת.

טוקר ניסתה לדבר עם מ' בכדי לשמוע את גרסתה להאשמות, אך זו - עקב הבעיות הנפשיות איתן היא מתמודדת - צעקה על השופטת ואמרה כי היא אינה רוצה לדבר איתה ולראות אותה כלל.

משניסתה שוב לדבר עם הנאשמת ללא הצלחה, חזרה השופטת החרדית חוי טוקר לאולם בית המשפט להמשך הדיון כשהיא מורה לשחרר את העצורה בתנאים מגבילים ולשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית.

גורמים חרדים מציינים לטובה את רגישותה המיוחדת של השופטת החרדית הראשונה בכך שעל אף מעמדה הרם, לא היססה לרדת אל תא המעצר ולו בכדי להגיע לחקר האמת עם כל הרגישות הנדרשת לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר