עצר טיסות

הקואליציה והאופוזיציה בקרב על כל קול

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם ומרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון הכריזו על עוצר טיסות של חברי כנסת, לאור הרגישות הפוליטית • השרה שקד: "הבחירות: בין מרץ לנובמבר" (פוליטי)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

יו"ר הקואליציה ומרכז האופוזיציה החליטו היום (שלישי), על עוצר טיסות של חברי כנסת. הסיבה: המתיחות הפוליטית בארץ.

על פי דיווח ב-ynet, המצב השברירי שבו לקואליציה ישנה רוב מצומצם בן 61 ח"כים בלבד, הוביל להחלטה המשותפת של יושב ראש הקואליציה, ח"כ דוד אמסלם (ליכוד), ומרכז האופוזיציה, ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני). גם יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, אישר את החלטת העוצר המדוברת.

יצויין כי משמעותה של החלטה זו היא ביטול המשלחות הרשמיות שתוכננו לצאת מטעם הכנסת. מדובר בין היתר במשלחת בת ארבעה ח"כים, שהיתה עתידה לטוס מחר (רביעי) לבריסל שבבלגיה.

כזכור, לאחר התפטרותו של שר הביטחון ליברמן נותרה קואליציה צרה, שהובסה בהצבעתה הראשונה לאחר תרגיל שהפעילה האופוזיציה.

ח"כ יואל חסון

ח"כ חסון הגיב: "אני שמח שחברי הקואליציה נחתו לקרקע, ונוהל האי-קיזוזים שיישמנו נותן את אותותיו. אנחנו בימים קשים, שבהם אנחנו נאבקים בקואליציה שלקחה את אזרחי ישראל בני ערובה, ומונעים מאיתנו ללכת לבחירות דמוקרטיות".

לפי חסון, "אני שמח שח"כ אמסלם הסכים איתי שמעתה והלאה אין יותר משלחות רשמיות של הכנסת. רצוי שכולנו נתרכז בעבודת הכנסת במליאה".

על פי ynet, שרת המשפטים איילת שקד התייחסה היום (שלישי), במהלך שאלות ותשובות באוניברסיטת בר אילן, למשבר הפוליטי. לדבריה, "יהיה קשה עם 61 ח"כים. אתמול נפל במליאה חוק שלי, חוק מקרקעין של שלושה ממדים, חוק שהיה מוסכם על כולם. אנחנו חושבים שזה קשה בסוף קדנציה, אבל ראש הממשלה החליט שהוא רוצה לנסות, אז נאחל לו בהצלחה".

לשאלה מתי תתקיימנה הבחירות לכנסת, השיבה שקד: "ב-2019. בין מרץ לנובמבר. אני באמת לא יודעת".

השרה איילת שקד (צילום: נועם ריבקין פנטון / פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר