שיחקה ונפטרה

אבל ביישוב תל ציון: הילדה אביה דהן ע"ה

אבל כבד אופף בשעות האחרונות את היישוב תל ציון עם היוודע דבר הבשורה המרה על פטירתה של הילדה אביה דהן ע"ה, לאחר שהתמוטטה בבית הספר. הלוויתה - הערב (בארץ)

(צילום: shutterstock)

אבל כבד אופף בשעות האחרונות (שלישי) את היישוב תל ציון עם היוודע דבר הבשורה המרה על פטירתה של הילדה אביה דהן ע"ה, לאחר שהתמוטטה בבית הספר.

הלוית של הילדה אביה דהן ע"ה, תתקיים הערב בשעה 22:30 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות.

הנהלת היישוב פרסמה מודעת אבל ומסרה כי צוות צח"י הישובי, עובדי שירותי הרווחה וצוות הנהלת בית הספר שוהים לצד המשפחה ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש בשעה קשה זו.

כמו כן נמסר כי רבני הישוב קוראים לכל ציבור התושבים להתחזק במעשים טובים ולהגביר את האחדות ואהבת החינם בינינו, ולא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", אביה ע"ה, בת ה-11, שיחקה עם חברותיה בחבל, במהלך ההפסקה בחצר בית הספר "בית יעקב" ביישוב, כשלפתע התמוטטה ואיבדה את הכרתה.

לאחר מאמצי החייאה ממושכים היא פונתה בבהילות לבית החולים 'הדסה הר הצופים', שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה כעבור שעה קלה.

דוד מימון, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "תוך כדי הדרכת החייאה של המוקד, הגעתי למקום והמשכתי בפעולות ההחייאה, ולאחר מכן הצטרפו אלי חובשים נוספים מיחידת האופנועים שלנו.

"הילדה פונתה בהגעת ניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בירושלים, תוך כדי המשך פעולות החייאה - במצב אנוש. סיפרו לנו כי הילדה התמוטטה תוך כדי משחק בבית הספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר