פיגוע בבית ג'אלה

צפו בתיעוד: מחבל ערבי דוקר גבר חרדי ונמלט

אהרון הלר, תושב ביתר עילית, נדקר בצהריים על-ידי מחבל ערבי, בכניסה לבית ג'אלה, ונפצע באורח קל. המחבל נמלט וכוחות רבים מחפשים אחריו. הנדקר: "ניסה להרוג אותי" (ארץ)

(צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

פיגוע בבית ג'אלה: אהרון הלר, חרדי כבן 30, תושב ביתר עילית נדקר בצהריים (שלישי) בידי מחבל ערבי, בכניסה לבית ג'אלה שמדרום לירושלים, ונפצע באורח קל. המחבל החשוד בדקירה נמלט וכוחות רבים מחפשים אחריו.

תיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם ב-ynet מוכיח כי הפלסטיני המתין ליהודי החרדי ודקר אותו בעת שיצא מהמכולת.

בתחילה מסרה המשטרה כי הרקע עדיין לא ברור אך בהמשך כעבור כחמש שעות מהאירוע נמסר כי לאחר בחינה של האירוע ובדיקת הממצאים בזירה, במשטרת ישראל סבורים שמדובר ככל הנראה בפיגוע דקירה על רקע לאומני".

עוד נמסר כי כוחות הביטחון ממשיכים במאמצים הן המבצעיים והן המודיעיניים לחיפוש אחר החשוד.

הלר, פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם מסרו כי הוא הובהל אל יחידות הטראומה במצב קל, וכי הוא בהכרה מלאה וסובל מכמה דקירות.

לאחר הדקירה, שיחזר הלר את שאירע וסיפר כי "יצאתי מהמכולת והתכוונתי להיכנס לרכב. פתאום הגיע ערבי מהסמטה, רץ והתנפל עליי, דקר אותי כמה פעמים בפנים וניסה להרוג אותי. רק בנס הצלחתי להדוף אותו ולברוח".

לדבריו, "רק קניתי במכולת, לא היה שום סכסוך בנינו. זה פיגוע באופן ודאי. ברחתי חזרה למכולת והמחבל ברח. העובדים במכולת עזרו לי להזמין משטרה".

הפארמדיקים של מד"א, איהב עליאן וזכי יהב, תיארו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 בהכרה מלאה מתהלך וסובל מפציעה בפנים, יחד עם כוח רפאה של צה"ל הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה לבית החולים כשמצבו קל, אנשים במקום סיפרו שהוא הותקף ככל הנראה ברגע שנכנס למכולת שבמקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר