"'נפלו קורבן לעוקץ"

הונה חתנים וכלות כמשכיר רכבי יוקרה ונעצר

עשרות אזרחים - בהם זוגות צעירים לפני חתונתם - שהזמינו שירותי השכרת רכבי יוקרה, הופתעו לגלות רגע לפני האירוע כי נפלו קורבן לעוקץ ומרמה עבורו שילמו אלפי שקלים (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

צעיר תושב דימונה נעצר בחשד שהונה עשרות אזרחים כשגבה מקדמה להשכרת רכבי יוקרה ולא סיפק את הרכבים.

על פי משטרת ישראל מחוז ירושלים, בתקופה האחרונה מתנהלת חקירה סמויה, לאחר שמספר תלונות התקבלו בעיקר מצידם של זוגות צעירים, שהזמינו שירות השכרת רכב יוקרה שישמש אותם בערב האירוע שלהם, ולאחר שנדרשו להעביר סכום כסף גדול, גילו בערב האירוע כי נפלו קורבן לעוקץ מתוכנן ולא קיבלו את הרכב.

על פי המשטרה, "במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את הפלטפורמות והאתרים החברתיים השונים בהם השתמש החשוד להציע את השירות, בצירוף תמונותיהם של רכבי היוקרה לבחירתו של הלקוח".

החוקרים סיפרו עוד כי אתמול (שני), עם מעבר החקירה ממצב סמוי לגלוי, נעצר החשוד כבן 27 תושב דימונה, שהובא לחקירה במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה והפצת מידע כוזב באינטרנט. במהלך החקירה עלה החשד כי החשוד כלל אינו מחזיק ברשותו את הרכבים אותם פרסם. מעצרו הוארך היום (שלישי) עד לתאריך 22.11.18, בפני בית משפט השלום.

במשטרת ישראל קוראים לכל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, לפנות ולהגיש תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה.

לפי המשטרה, "עוקץ ומרמה הינם מהעבירות החמורות המטופלות במשטרה, בעיקר בשל העובדה כי לרוב מדובר באזרחים נורמטיביים תמימים, ששמים את אמונם ומיטב כספם אצל אותם עבריינים המציגים עצמם כבעלי עסקים, ומציעים עסקאות אטרקטיביות כדי לשלשל לכיסם סכומי כסף גדולים. נגד עבריינים אלו אנו פועלים, ונמשיך לפעול, בכל הכלים העומדים לרשותנו - על מנת להביאם לדין ולמנוע מהם מלהמשיך לפגוע באזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר