הפיגוע בבית ג'אלה

המחבל הדוקר הסגיר עצמו לידי המשטרה

שעות ספורות לאחר פיגוע הדקירה, בו נפצע אהרון הלר מביתר עילית במצב קל, הסגיר עצמו החשוד בדקירה לידי לוחמי מג"ב. במקביל, הפצוע שוחרר מבית החולים (חדשות)

מעצר המחבל, הערב (צילום: דוברות המשטרה)

הפיגוע בבית ג'אלה: שעות ספורות לאחר פיגוע הדקירה, בו נפצע אהרון הלר מביתר עילית במצב קל, הסגיר עצמו החשוד בדקירה לידי לוחמי משמר הגבול המוצבים במעבר רחל שבגזרת עוטף עזה.

במקביל, אהרון הלר, שוחרר הערב מבית החולים 'הדסה עין כרם' לשם פונה לאחר הפיגוע, וזאת לאחר טיפול וסבב בדיקות.

פיגוע הדקירה (צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

מהמשטרה נמסר כי החשוד, תושב דהיישה בשנות ה-20 לחייו הועבר להמשך חקירת גורמי הביטחון בכדי לברר בוודאות את מניעיו.

המשטרה, סיכמה את פיגוע הדקירה ואמרה כי "היום נדקר אזרח ישראלי בכניסה לבית ג'אלא לאחר שיצא מאחת החנויות במקום. לאחר שדקר, נמלט החשוד מהמקום ומאז נעשו מאמצים גדולים על ידי מערכת הביטחון הן במישור המבצעי והן במישור המודיעיני למעצרו, מאמצים שהביאו לכך שהסגיר הערב את עצמו לידי לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל.

הפצוע אהרון הלר בראיון ל'כיכר השבת' (צילום: צבי סוכות)

"בשלב הראשון של החקירה לא היה ברור האם מדובר באירוע טרור או באירוע על רקע אחר וככל שהחקירה התקדמה התגבר החשד במשטרת ישראל שמדובר בפיגוע. הסגרתו הערב של החשוד ובהמשך חקירתו, ישפכו אור על מניעיו".

בראיון ל"כיכר השבת", שחזר הלר את הפיגוע, וסיפר כי "נסעתי הביתה, כמו שאני נוסע כל יום, חזרה מהעבודה. עצרתי בדרך באיזו מכולת לקנות שתייה, כשאני יוצא מהמכולת עומד שם מחבל עם סכין, מחכה להרוג אותי".

"איך שהתקרבתי אליו הוא הוציא סכין, התחיל לדקור אותי בפנים, מכל הכיוונים. ניסה להרוג אותי בכל הכח. קצת נאבקנו, הצלחתי להיפטר ממנו, רצתי פנימה לתוך המכולת, הוא רץ אחריי. ניסה להרוג אותי בכל אפשרות שהוא יכל, ניסה להיכנס למכולת. בעל המכולת טיפה עזר", סיפר האברך הפצוע.

הוא ממשיך ומתאר: "זרקתי עליו קצת חפצים אז הוא התחיל לברוח, הוא כבר הבין שהוא לא יצליח, הוא פשוט ברח. רצתי פנימה, נעלתי את עצמי בתוך החנות. הגיעו כוחות של משטרה, פינו אותי. אני מודה להשם, שקיבלתי במתנה את החיים שלי בחזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר