אלבז חוזר לתקוף

"כשאני רואה את השיר 'הוא זכאי' בא לי להקיא על עצמי"

על רקע המלצות המשטרה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, 'זמר הבית' לשעבר בני אלבז שוב פותח מולו חזית: "אין לו מושג מה זה חברות ואמינות. הייתי גונז את 'הוא זכאי' לעולמי עד" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אלבז תוקף (צילום: מתוך 'חמש עם רפי רשף', חדשות עשר)

בני אלבז, הזמר שמזוהה יותר מכל עם קולו שהושמע בג'ינגלים של ש"ס בשנות ה-90, יוצא היום (רביעי) שוב נגד יו"ר תנועת ש"ס אותה עזב.

כזכור, וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אלבז ביקש לפני כשנתיים וחצי את סליחתו של אלי ישי - לאחר שתקף אותו כתומך ש"ס - והתקרב אל ישי, זאת לאחר שנים של פעילות במפלגת ש"ס, כאשר השיא בזמן חקירותיו הראשונות של אריה דרעי - כשהוציא את השיר האייקוני 'הוא זכאי'.

כחצי שנה לאחר מכן, כצעד נוסף נגד אריה דרעי - ידידו לשעבר, ופרסם קריאה למועצת חכמי התורה, בה הוא מבקש לקיים בחירות לראשות ש"ס - זאת לאחר כמה אמירות בגנותו של דרעי ואנשיו.

אלבז ודרעי. ארכיון (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

כעת, כאשר על הפרק חקירותיו השניות של אריה דרעי, יוצא אלבז שוב נגד היו"ר - הפעם בראיון וידאו לרשת 'חדשות עשר'.

בראיון לרפי רשף ב'חדשות עשר', סיפר היום הזמר על עברו עם יו"ר התנועה ואיך שהדברים התהפכו: "אני כל כך אהבתי את דרעי, ברמות שלא אהבתי שום אדם בעולם כמוהו. אחרי איך שהוא התנהג אלי, קשה לי לומר את המשפט הזה אבל אין לו מושג מה זה חברות ואמינות".

כשנשאל לגבי השיר 'הוא זכאי' שכתב על דרעי בזמן שהורשע, השיב אלבז: "הייתי גונז את השיר הזה לעולמי עד. לא הייתי רוצה לעולם לראות את עצמי מופיע בשיר הזה. בא לי להקיא על עצמי כשאני רואה את עצמי שם".

אלבז תוקף את אלי ישי ותומך בש"ס. ארכיון (צילום: מתוך הפייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר