מלחמת אחים

'אגודת ישראל': מר דרעי ממשיך לקטב ולהפיץ שנאה

ב'אגודת ישראל' יוצאים במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בעקבות מכתב האיום ששיגר למיכל הלברשטאם: "מר דרעי ממשיך בניסיונותיו לקטב ולהפיץ שנאה". בסיעה מכינים תביעה נגדית (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'אגודה' יעקב ליצמן (צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

ב'אגודת ישראל' לא נרתעים מהאיום בתביעה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויוצאים במתקפה חריפה נגדו בטענה כי הוא מנסה להמשיך להפיץ שנאה. ב'אגודה' מאיימים בתביעה נגדית.

בהודעה רשמית שפרסמה הבוקר (חמישי) 'אגודת ישראל' נכתב: "צר לנו שמר דרעי ממשיך בניסיונותיו לקטב ולהפיץ שנאה בתוך הציבור החרדי".

ב'אגודה' חושפים: "בימים אלה מכינים אנשינו כתב תביעה נגד אריה דרעי על שלל אמירותיו השקריות והנבזיות במהלך החודש האחרון נגד נציגי אגודת ישראל ברחבי הארץ וביזוי אדמו"רים וגדולי ישראל".

"קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים", סיימו את הודעתם בסיעה החסידית.

כזכור, מוקדם יותר, דרעי פנה אל חבר מועצת העיר ירושלים ונציג 'אגודת ישראל' מיכל הלברשטאם: "חזור בך מהאשמות השווא שפורסמו בתקשורת על פגיעה שלי כביכול בגדולי ישראל. פעילותי למען אחדות המחנה החרדי עוותה בניסיון לגרום להפכם של דברים".

בדרישה ובהתראה לפני נקיטת הליכים משפטיים באמצעות הפרקליט הרבני טו"ר משה מיטלמן דורש דרעי מהלברשטאם להתנצל בתוך 72 שעות ולהבהיר, כי בשיחתו עמו לפני הבחירות שמע ממנו רק על כוונתו לאחד בין כל חלקי המחנה החרדי ובניגוד גמור לאופן הצגת הדברים בחברת החדשות.

הקלטה שפורסמה בחברת החדשות נשמע יו"ר 'אגודת ישראל' בירושלים יוסי דייטש מספר על שיחה שהתקיימה בין דרעי להלברשטם: "שמעת את סגנון הדיבור של דרעי? "אנחנו ודגל התורה הבעלי בתים בירושלים, מה האדמור"ים רוצים כבוד? ניתן להם כבוד. אגודה הפסידו ואנחנו ודגל ניצחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר