החקירה נמשכת

המשטרה: העובדת של לבייב שנפלה - הייתה לבדה

במשטרה טוענים, לאחר בדיקת מצלמות האבטחה, כי העובדת בחברת היהלומים של לב לבייב שנפלה אל מותה, הייתה לבדה בקומה - וזאת בניגוד לקונספירציות שהתפשטו סביב טרגדיה קשה זו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מזל הדדי (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותה המסתורי של רואת החשבון מזל הדדי מחברתו של איש העסקים לב לבייב. על פי הדיווח ב'מאקו', מצלמות האבטחה מלמדות כי כשהעובדת נפלה אל מותה לא היה עוד אף אחד בקומה בניגוד לתיאוריות הקונספירציה כביכול היא נדחפה אל מותה.

במשטרה חוקרים גם את הטענות כי חקירתה במשטרה בנוגע לפרשת 'יהלום שחור' והחשדות כי המפעל של לב לבייב בישראל הפיץ יהלומים בחשאי מבלי לשלם עליהם מיסים. לטענת המשטרה ולאחר צפייה בחקירתה המתועדת של הדדי לא נמצאו כל טענות נגד החוקרים והם התנהלו כרגיל בחקירות מסוג זה.

על פי הדיווח במאקו, העובדת פרצה בבכי במהלך חקירתה שארכה כשעתיים וחצי והתקשתה להירגע לאחר שהוטחו בפניה החשדות. החוקרים הציעו לה להתייעץ עם עו"ד אך היא סירבה. בשלב זה בצעד חריג אפשרו לה החוקרים לשוחח עם בעלה ואף שוחחו עמו בעצמם והציעו לו את ההתייעצות עם עו"ד.

לדברי המשטרה, הדדי שיתפה פעולה והשיבה על כל השאלות. עם תום החקירה, שוחררה הדדי מבלי שנקבע מועד לחקירה נוספת, שכן בכל מקרה מעורבותה בפרשה הוגדרה מראש כקטנה.

כזכור, מזל הדדי, מנהלת החשבונות בחברת היהלומים LLD שבבעלותו של איש העסקים לב לבייב, נפלה אל מותה ליד מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. בעלה קובי האשים במהלך מסע ההלוויה: "יש עננה שחורה מעל 433; הם התעללו בה בחקירה, החוקר צרח עליה".

הבעל מספיד בלוויה, צילום: עמית הובר, ynet

"נסיבות מותה מעלות את החשש", נאמר במכתב ששלחה חברת LLD ליועמ"ש, "כי העובדת הגיעה לכך מתוך מצוקה נפשית קשה, בשל חקירה אגרסיבית וחסרת מידה לה הייתה נתונה בימים האחרונים במשרדי יאחב"ל".

בפניית החברה ליועמ"ש נכתב עוד, באשר למותה של מזל הדדי: "אתמול בשעות אחר הצהריים המוקדמות עשתה העובדת את דרכה ממשרדי החברה לכיוון תחנת הרכבת. היא לוותה על ידי עובד החברה, שראה אותה יוצאת מהמעלית ומהבניין לכיוון ביתה. מהמידע שברשות החברה עולה, כי במהלך דקות אלה קיבלה טלפון מהיחידה החוקרת להגיע לחקירה נוספת. כחצי שעה לאחר מכן, נמצאה מוטלת על המדרכה מתחת לחלון משרדה, כשהיא ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר