הקרע מול דרעי

הסיקור המפתיע ב'המבשר': "המהפכה של מפלגת יחד"

בצל המתיחות בין שלומי אמונים לש"ס, ביטאון המפלגה 'המבשר' מעניק ראיון חריג בהיקפו ליריב הראשי של אריה דרעי, היו"ר לשעבר של ש"ס - אלי ישי, יו"ר 'יחד' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הקרע בין אגודת ישראל (שלומי אמונים) למפלגת ש"ס נותן את אותותיו הבוקר שוב. קוראי עיתון 'המבשר' הופתעו הבוקר (שישי) לגלות כתבת ענק ובה סיקור על "המהפכה המוניציפאלית של מפלגת יחד" - מפלגתו של אלי ישי.

הראיון מגיע בצלו של מאבק חסר תקדים בין ש"ס בראשות השר דרעי לשלומי אמונים שתחילתו בסירוב ש"ס לתמוך במועמד החרדי יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים.

הצצה קטנה לראיון בביטאון המבשר מלמדת, כי לא מדובר בעוד ראיון אלא בבמה חריגה שקיבל יו"ר מפלגת 'יחד', היריבה הגדולה של ש"ס בבחירות האחרונות.

"את ההפתעה הגדולה מכולן רשמה דווקא תנועת 'יחד' בראשותו של יו"ר ש"ס לשעבר ומי שהוגדר על ידי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל "בכל ביתי נאמן הוא", כך בפתח הכתבה.

עוד נכתב: "האיש שכיהן כסגן ראש הממשלה, שר הפנים, העבודה והרווחה והתמ"ת, חבר מן המניין בחמש ממשלות, כולל חברות מלאה בקבינט ובמטבחון, ואחד מאנשי העשייה היותר בולטים שקמו בישראל בעשורים האחרונים. הרב אלי ישי הוא הביטחוניסט הבכיר ביותר במגזר החרדי. הוא האיש שישב לימינם של ראשי הממשלות שניהלו את כל המערכות הצבאיות האחרונות, כחבר בקבינט ובמטבחון. ב'חומת מגן', במלחמת לבנון השניה, ב'עופרת יצוקה', 'עמוד ענן' ו'צוק איתן', כמו גם בכל המבצעים הצבאיים הקטנים שהתנהלו באותן שנים ולא זכו להיצרב בתודעה הציבורית לאורך שנים".

במהלך הכתבה נראה כי גם יו"ר ש"ס השר דרעי עלה על המוקד: "את הרעיון להקמת מפלגת יחד הוא קיבל בין היתר דווקא ממי שהחליף אותו בראשות ש"ס, הרב אריה דרעי, שלאחר שתמו שנות הקלון שהושתו עליו על ידי בית המשפט והוא יכול היה לשוב לחיים הציבוריים, נשאל בתקשורת מה יעשה אם לא יתקבל חזרה כמנהיג ש"ס והשיב שבמקרה כזה יפנה להקמת מסגרת פוליטית אחרת, שלא תתחרה בש"ס, ותביא קהלים חדשים מבחוץ, שיתמכו בתנועה עם קו אידיאולוגי
דומה לזה של ש"ס", סיפר ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר