יצביעו נגד?

לפיד תוקף: המשלה הופכת את חוק הגיוס לקומבינה מושחתת בכסף

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם התבטא על סעיף הסנקציות בחוק הגיוס: "מתייחסים לסעיף כאילו אין סנקציה" • יאיר לפיד תוקף: "הממשלה הופכת את חוק הגיוס לקומבינה מושחתת בכסף" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: Gili Yaari /FLASH90)

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף הערב (מוצ"ש) את מה שהוא מגדיר "ניסיון הקומבינה על חוק הגיוס", ודורש מראש הממשלה בנימין נתניהו להתחייב שלא יהיה קומבינות על החוק. בכנסת יש מי שמעריך שהודעת לפיד היא הכנה לקראת אפשרות שהסיעה תצביע נגד חוק הגיוס, גם במידה ולא יבצעו בו שינויים.

לדברי לפיד: "ממשלת נתניהו מצאה דרך חדשה להיכנע לחרדים, הם מבטיחים להם שהם ישלמו מתחת לשולחן בכל פעם שיופעלו הסנקציות הכלכליות כנגד משתמטים. אנשים שמשתמטים משירות, יקבלו כסף מהממשלה מתחת לשולחן".

דבריו של לפיד הגיעו בתגובה לדברים שאמר יו"ר הוועדה האחראית על חוק הגיוס, ח"כ דודי אמסלם, בשבוע שעבר: "צריך להביא נוסחה שמצד אחד היא משקפת את הסנקציה, מכיוון שיש לנו עניין לשים את הסנקציה, שזה לא ישראבלוף, ומצד שני לתת את הקידום האמיתי בלי קשר לסנקציה עצמה משום שזה באמת מה שצריך. איך בזמנו אמר רבין? נלחמים בטרור כאילו אין שלום והולכים לשלום כאילו אין טרור. מה שנקרא סנקציה, כבודה במקומה מונח. אבל אנחנו מתייחסים לסעיף כאילו אין סנקציה".

"אמסלם אומר כאן בעצם" טוען לפיד: "בואו נעשה קומבינה על חשבון הציבור. גם לא יתגייסו חרדים וגם נשלם להם כסף. כי אם אנחנו פראיירים לפחות עד הסוף. נוסיף תקציב לישיבות מעכשיו כדי שיופעלו הסנקציות זה יהיה למראית עין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר