היום שאחרי

אריה דרעי קורא לאחדות עם 'דגל' ו'אגודה': 'סוד ההצלחה'

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ניצל את כנס הניצחון של ש"ס באשדוד וקרא לאחדות עם 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה', לאחר הקרע העמוק שנפער במהלך הבחירות. "זה היה סוד ההצלחה", אמר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונות: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קורא לאחדות עם הסיעות החרדיות 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה', לאר הבחירות לרשויות המקומיות והקרע העמוק בתוך 'יהדות התורה'.

במהלך כנס הניצחון בבחירות, בעיר אשדוד, קרא אמש (מוצ"ש) דרעי לאחדות חרדית: "ההצלחה הגדולה של הקדנציה האחרונה בכנסת נבעה אך ורק מהאחדות הנפלאה ששררה ביני לבין ראשי יהדות התורה הרב משה גפני והרב יעקב ליצמן. אני לא זוכר שאי פעם עבדו כך הנציגים החרדיים בכנסת בשיתוף פעולה הדוק. אף אחד לא הצליח להכניס טריז בינינו וזה היה סוד ההצלחה".

"לצערי", הוסיף דרעי, "האחדות הזו התערערה מעט ואולי אף הרבה בבחירות לרשויות המקומיות, אנחנו אחרי זה. שכחתי הכל, אני קורא לכולם גם לשכוח הכל ולרוץ קדימה בכוחות משותפים, אין לנו את הפריבילגיה להמשיך אחרת. האחריות שלנו כלפי ילדינו, כלפי עולם התורה מחייבת אותנו לחזור וללכת ידי ביד הלאה".

דרעי התייחס לקשיים בכניסה לקואליציה בעיר אשדוד, שם השיגה ש"ס בראשות אבי אמסלם שישה מנדטים, אך למרות זאת, ולמרות ההבטחות של ראש העיר יחיאל לסרי ערב הבחירות, טרם נחתם הסכם קואליציוני: "קחו למשל את אשדוד: אנחנו היחידים שהלכנו באשדוד בצורה רשמית עם לסרי והבאנו לו את הניצחון. היה בעיר קמפיין קשה ומכוער ושרדנו גם את זה".

על הסקרים שמעניקים לש"ס שבעה מנדטים אמר יו"ר ש"ס: "ראיתי את הסקרים ושמעתי את הפרשנויות, ראיתי את כל מספידי ש"ס, אבל ידעתי והאמנתי שבניין שבנו אותו גדולי עולם לא יתפרק. המספר שאין לאף סוקר הסבר זה 274,000 קולות לש"ס. בזה נתנו תשובה לכל הסוקרים, עכשיו שימשיכו לעבוד".

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, התייחס לניצחון בבחירות והסקרים שהגיעו אחרי ואמר: "כל הסקרים שראיתם בשנים האחרונות כולם מוזמנים, גם מכינים להם מה לשאול. הם ניסו בשנים האחרונות לבנות מגמה על ש"ס. אני בטוח שיש פרשנים שכבר הכינו פרשנות שלמה לאחרי הבחירות המוניציפליות איך ש"ס התרסקה, אבל הם היו צריכים לבלוע את הכובע".

ח"כ מיכאל מלכיאלי הוסיף: "כולם אמרו עלינו שמתרסקים, פתאום אחרי הניצחון הגדול מאמרים שלמים מסבירים לך איך ש"ס מנצחת בכל הארץ, פתאום אותם סוקרים מדברים איתך במקום 4 על 7 מנדטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר