'עוקץ החתנים והכלות'

החשוד שוחרר לבית אביו המחזיר בתשובה

חוקרי המשטרה פשטו על ביתו בבני ברק, בשבוע שעבר, בחשד למעורבותו המרכזית בפרשת ה'עוקץ' בה זוגות צעירים שילמו הון על רכבי יוקרה - לחינם, אך בסוף השבוע האחרון הוא שוחרר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בן ה-19 מבני ברק, בנו של מחזיר בתשובה מבני ברק, שנעצר בפרשיית 'עוקץ רכבי היוקרה', שוחרר לבית אביו מעט לפני כניסת השבת.

התפתחות בפרשת 'עוקץ רכבי היוקרה': עצור בבני ברק

כזכור, החשדות בפרשה זו, הן שהוצעו ללקוחות, בעיקר חתנים וכלות שרצו לשכור רכבי יוקרה כדי להגיע איתם לאולם החתונה, ולאחר ששילמו עליהם אלפי שקלים הופתעו לגלות ברגע האחרון כי אין רכב - וכמובן גם הכסף נעלם יחד עם ה"משכירים".

החשוד העיקרי היה תושב דימונה (27), שעם מעבר חקירת המשטרה לשלב הגלוי, נעצר והוא הובא לחקירה במשטרה, בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה והפצת מידע כוזב באינטרנט.

בהמשך נעצר כאמור צעיר תושב בני ברק, בחשד שביצע את ה'עוקץ' יחד עם העצור הראשון, זאת לאחר גביית עדויות ואיסוף ראיות נוספות. המעצר בוצע על ידי חוקרי המשטרה, שפשטו על ביתו, ובחיפוש בביתו אף נתפסו ונלקחו מספר מכשירים ניידים ומדיה.

רכב יוקרה. אילוסטרציה (צילום: אאודי)

"מחקירת המשטרה עולה החשד", נמסר לאחר המעצר מדוברות המשטרה, "כי החשוד הנוסף שנעצר, פעל בפלטפורמות השונות ובאתרים חברתיים, בהם פתח על פי החשד פרופילים שונים בהם פרסם את שירותי השכרת הרכבים".

אלא שבדיון שנערך בבית המשפט בסוף השבוע האחרון, הצליח בא כוחו, עו"ד קובי בן שעיה, לשכנע את המשטרה והשופט כי יש לשחרר את מרשו.

מבית המשפט יצא הצעיר בן ה-19 למעצר בית עד יום שלישי הקרוב, בבית הוריו בבני ברק, בהתאם להחלטה שהתקבלה בבית המשפט וכאמור בהסכמת הצדדים.

"אני מברך על החלטת בית המשפט להורות על שחרור מרשי לביתו", אומר עו"ד בן שעיה ל'כיכר השבת'. "למרשי לא היתה כל מעורבות ו/או ידיעה על העוקץ הנטען. אין לנו ספק שהדברים יתבררו בסיום החקירה".

עו"ד קובי בן שעיה (באדיבות המצלם)

יודגש, כי העצור הראשון, מדימונה, לא שוחרר בהחלטה זו שהתקבלה לפני כניסת השבת, ובמשטרה שבים ומדגישים: "אנו נמשיך לפעול לאיתור העבריינים, שמעיזים בתרגילי עוקץ ומרמה להכניס את ידם לכיסם של אותם לקוחות תמימים, ובהם זוגות צעירים שמשקיעים את מיטב כספם בערב החשוב בחייהם, ולבסוף נותרים מאוכזבים ופגועים הן ברמה הנפשית והרגשית והן כלכלית".

בהודעת הדוברות של המשטרה נקרא כל מי שחושב שנפל קורבן באופן דומה או נפגע מדפוס פעולה זהה, לפנות ולהגיש תלונתו בתחנת המשטרה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר