"האדם הנכון"

הממשלה אישרה: אביב כוכבי - הרמטכ"ל הבא

הממשלה אשרה, בישיבתה השבועית, את מינוי של האלוף אביב כוכבי לרמטכ"ל הבא של צה"ל • סגנו יהיה אלוף אייל זמיר • "לוחם ללא חת, מפקד ערכי, מנוסה וראוי ביותר" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרמטכ"ל היוצא והרמטכ"ל הנכנס (צילום: דו"צ)

הממשלה אישרה היום (ראשון), בישיבתה השבועית, את מינוי סגן הרמטכ"ל האלוף אביב כוכבי לתפקיד הרמטכ"ל ה-22 של צה"ל.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו כי כוכבי: ""קצין מצטיין ועתיר הישגים, מלא כרימון בתכניות חדשניות ואני בטוח שיעלה את צה"ל לפסגות חדשות וייתן מענה לאתגרים כקודמו. תודה לגדי איזנקוט על שירות מסור וחשוב בתקופה לא פשוטה".

השר יואב גלנט, חברו של כוכבי, ברך על אישור המינוי ואמר: "אני מכיר ומוקיר את אביב משנים ארוכות של שרות משותף, במבצעים, בקרבות באימונים ובשאר תהליכי בניין כוחו של צה"ל.

"אביב הוא לוחם נועז ומפקד מצטיין. הרמטכ"ל המיועד הוא מהטובים ומהמוכשרים במפקדי צה"ל בדור האחרון. אביב הוא האדם הנכון בזמן הנכון. בוטח ברמטכ"ל המיועד וגאה בצה"ל, במפקדיו ובלוחמיו".

שר החינוך נפתלי נבט: "אלוף כוכבי הוא מפקד נועז ומבריק שלאורך שירותו הצבאי הותיר חותם בכל תפקיד שביצע. צה״ל זקוק היום, יותר מבעבר, להנהגה יצירתית, חדשנית ופורצת מוסכמות.

"אני סומך עליו שיוביל את צה"ל למול האתגרים המשמעותיים מולם ניצבת ישראל. תודה גדולה לרמטכ"ל גדי איזנקוט שעשה עבודה מצוינת בארבע השנים האחרונות".‬

שרת המשפטים איילת שקד: "מברכת את הרמטכ"ל הבא, האלוף אביב כוכבי. כוכבי הוא לוחם ללא חת, מפקד ערכי, מנוסה וראוי ביותר לתפקיד הרמטכ"ל בתקופה רגישה זו. מברכת גם את אשתו יעל, פרקליטה בכירה בפרקליטות המדינה, שבמשך השנים עושה חיל בפרקליטות. מאחלת לאלוף כוכבי הצלחה גדולה בתפקיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר