בית יהושע

גבר זינק למסילת הרכבת, נהרג והועף על נוסע אחר

גבר כבן 30, זינק לעבר מסילת הרכבת באזור בית יהושע, נפגע מהרכבת והועף לעבר הרציף. הגבר נהרג ונוסע אחר נפצע באורח בינוני מגופת ההרוג שעפה אל הרציף (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

גבר כבן 30, זינק היום (שני) לעבר מסילת הרכבת באזור בית יהושע, נפגע מהרכבת והועף לעבר הרציף.

הגבר נהרג ונוסע אחר שנפגע מהגופה שעפה, נפצע באורח בינוני וטופל בידי כוחות ההצלה.

עמיר ברנד חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לשני עוברי אורח שנפצעו קל וקל עד בינוני כתוצאה מאופי האירוע. מדובר בהולך רגל שנהרג כתוצאה מפגיעת רכבת מה שגרם לשני עוברי אורח ששהו ברציף להיפגע אף הם. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום לסייע לארבעה נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע".

פרמדיקית מד"א אוריאן לוקאץ' סיפרה: "המראה היה מזעזע. ברחבה על הרציף שכב גבר בשנות ה-30 עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום.

"גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

מהרכבת נמסר כי "אדם אשר פרץ לשטח המסילה בתחנת בית יהושע, נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. בשל הפגיעה האדם הועף חזרה לרציף וככל הנראה הדבר הביא לפגיעה בנוסעים נוספים ששהו על הרציף. נוסעים אלה לא נפגעו מהרכבת.

"בהוראת המשטרה, תיסגר התחנה לתנועת רכבות. לפי שעה, רכבות מדרום מסתיימות בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר