'הפכנו לתחנת אוטובוס'

מבוכה באל-על: הנהג טעה והעלה נוסעים לטיסה לא נכונה

במקום לעלות על המטוס העושה דרכו לקייב, אוקראינה - עלו לפחות עשרה נוסעים על טיסת אל-על לברלין שבגרמניה • רשות שדות התעופה: מדובר בטעות של נהג אוטובוס (תיירות)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש90)

שוב מבוכה בנמל התעופה בן גוריון: לפחות עשרה נוסעי אל-על הועלו בטעות למטוס הלא נכון, עקב טעות של נהג האוטובוס הפנימי של שדה התעופה.

על פי דיווח ב-Ynet, התקלה אירעה הבוקר (שני), כשטעותו של נהג אוטובוס הובילה נוסעים שהיו אמורים לטוס לקייב לעלות למטוס אחר, שכמעט המריא לברלין. רק כשהנוסעים כבר היו על סיפון המטוס השגוי, התבררה הטעות - והם הועברו למטוס המיועד להם.

לפי הדיווח, מדובר בשתי טיסות של אל-על, לברלין ולקייב, שיצאו מטרמינל 1 שבנתב"ג. שעת ההמראה של הטיסה לברלין נקבעה ל-6:35 בבוקר, והטיסה לקייב סמוך לכך, בשעה 7:00.

על פי הנוהל, נוסעים בטיסות אלו עוברים בידוק בטרמינל 1, ואז עולים לאוטובוסים פנימיים שמסיעים אותם למטוסים המיועדים.

אוטובוס בנתב"ג (צילום: משה שי, פלאש 90)

מתברר איפוא כי נהג האוטובוס, שאמור היה להסיע כעשרה נוסעים למטוס אל על שטס לקייב, הסיע אותם בטעות למטוס שטס לברלין.

אחד מהנוסעים לברלין סיפר: "זה סיפור הזוי. נוסעים לקייב עלו על המטוס והתיישבו. רק במקרה הם הבינו שהם במטוס הלא נכון, וירדו כדי לחפש את המטוס שלהם. אל-על, אחרי כל הביקורות, מעלים נוסעים למטוס הלא נכון. הכריזו במטוס שכל מי שנמצא בו וצריך להגיע לקייב, שיגיע לכניסה כדי לרדת. הפכנו לתחנת אוטובוס. עולים על הקו הלא נכון".

לאחר שהנוסעים עברו למטוס הנכון, המריאו שני המטוסים ליעדם. יצוין כי בעת שנוסעים עוברים את השער שממנו הם עולים לאוטובוסים, נבדקים כרטיסי העלייה שלהם למטוס, והדיילות בפתח המטוס אמורות לבדוק את הכרטיסים שוב - ולמרות זאת קרתה הטעות המביכה.

מסיבות אלו בודקים כעת באל-על כיצד הצליחו למעלה מעשרה נוסעים להיכנס למטוס הלא נכון, ובמקביל העבירה תלונה לרשות שדות התעופה, שאחראית על הסעת הנוסעים, כדי לברר כיצד הוסעו למטוס הלא נכון.

רשות שדות התעופה מסרה בתגובה: "מדובר בטעות של אחד הנהגים שטעה במטוס. האירוע מתוחקר". מחברת אל על לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר